PS3 geluids probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

roylabruijere

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2013
Hallo,

Gister heb ik een PS3 gekocht. Nu heb ik een probleem. Het beeld doe ik via mijn monitor van me PC met een HDMI kabel.
Alleen er zitten geen boxen in de monitor. Nu wil ik graag het geluid over mijn boxen van me PC laten lopen.
Weet iemand wat voor soort kabel ik nodig heb en of het überhaupt wel kan?

Alvast bedankt!

Het is mogelijk, maar dan moet je deze stappen volgen en boxen hebben met een witte en een rode stekker. Maar het makkelijkste is gewoon aansluiten op je TV.

1. Voor het beeld heb mijn PS3 d.m.v. HDMI aangesloten op mijn 22" monitor zonder speakers.
2. Voor het geluid heb ik gebruik gemaakt van de normale witte en rode component-stekkertjes. Deze heb ik doormiddel van een converter aangesloten op de AUX input van mijn Creative Gigaworks T20 Series II. De gele stekker (voor het beeld) gebruik ik dus niet, aangezien hiervoor al HDMI wordt gebruikt.
3. Vervolgens stel ik bij de initial setup (of in het menu) in dat hij HDMI gebruikt voor video en component voor geluid! =)

Het werkt nog steeds niet helemaal.
Ik ben 2x naar de winkel geweest een uiteindelijk heb ik nu een Toslink-kabel. Deze loopt van de PS3 naar mijn PC.
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik deze goed instel in de instellingen?
Ik kom er niet echt aan uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan