PS3 GTA 5 krassen op CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchel13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2013
Beste mensen,
Ik heb heb een GTA 5 CD voor de PS3 , en heb de save data verwijderd want die was corrupt, dus moest opnieuw installeren. Maar er zitten nu krassen op en hij blijft hangen tussen de 720-780 MB downloaded. Hoe los ik dit op, en hoe krijg ik die krassen weg als dat het probleem is?
Alvast bedankt :d

Welkom op helpmij.nl :thumb:
Vraag verplaatst, het gaat immers om een opslagmedia en niet om een cd/dvdrecorder.

Goed voorzichtig inwrijven met een niet schurende tandpasta, daarna goed afspoelen met lauw water en droogmaken met een niet pluizige doek.
Dit wil nog wel eens helpen.

@ Jackall:
Tandpasta kan ik niet adviseren. Elke tandpasta bevat namelijk een polijstend/schurend bestandsdeel, waar je overigens wel heel goed oppervlakkige krasjes van TFT's mee kan doen.

Hmm.. Hoeveel gaat Disc Repair van GameMania kosten? Als dat werkt, ben ik daar meteen vanaf en hoef ik geen dure zilverpoets of andere polijstmiddelen. En ja, ik heb dat wel eens gehoord, van tandpasta, maar ik weet niet of dat een redelijk grote , redelijke diepe kras kan verwijderen, overigens zijn het kleinere krasjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan