PS3 + Guitar Hero vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik ben van plan een ps3 te kopen, maar nou zit ik met een vraag. hoe zit het met guitar hero band play?

voor de ps3 editie moet je namelijk een usb receiver in de ps3 drukken om te kunnen spelen.
maar elk instrument guitar bass en drums hebben allen hun eigen receiver nodig en voor zover ik weet heeft de ps3 maar 2 usb poortjes.

hoe kan ik dan met een hele band spelen?

mvg mij.
 
heeyy :)
als ik het goed heb zit er aan die ontvanger van guitar hero 2 extra poorten :thumb:
daar kan je dan de drum op aansluiten en je andere gitaar ;)
 
heeyy :)
als ik het goed heb zit er aan die ontvanger van guitar hero 2 extra poorten :thumb:
daar kan je dan de drum op aansluiten en je andere gitaar ;)

Idd, ikzelf heb Guitar Hero Metallica, en daar zit een ontanger-hub combinatie bij =D
Alleen het is wel usbn 1.1 want hij is slooooooooooooooom..
 
bedankt voor de reacties allemaal.

ik denk eigelijk niet dat de usb ontvangers 1.1 zijn dat lijkt mij heel erg sterk.

maar hoe dan ook ik heb mijn antwoord, deze gaat sluiten.

cheers
 
hoi ik ben nieuw

Idd, ikzelf heb Guitar Hero Metallica, en daar zit een ontanger-hub combinatie bij =D
Alleen het is wel usbn 1.1 want hij is slooooooooooooooom..

hoi ik ben nieuw op dit forum en zou graag een vraag willen stellen ik heb ook guitarhero metallica alleen ik weet niet hoe ik mijn guitar moet aansluiten en hij vraagt heel de tijd om een microfoon help me alsjeblieft en wat is een ontvanger waar is die voor waar kun je hem hallen?
:d:shocked:
 
deze vraag is al gesloten en je mag eigelijk geen nieuwe vraag in een al bestaande vraag stellen. dit zal een forum moderator je ook wel duidelijk maken.

lees hier wat meer info over het gebruik van het forum: http://www.helpmij.nl/forum/faq.php (kon de regels niet vinden :p)

aniway om je met je vraag verder te helpen.

ik neem aan dat je gh metallica voor de ps3 bedoelt? voor de ps3 versie van gh metallica zit er een guitar controller, ontvanger en game in de doos.

de ontvanger is een klein kastje met een usb aansluiting deze doe je in je ps3 usb poort. dezelfde poort waar je je controller in doet als je die wilt opladen.

als de ontvanger in de ps3 zit gaat er een rood lampje op de ontvanger knipperen. dit houdt in dat hij een controller zoekt.
als je nu je guitar controller pakt en op de grote zwarte ronde knop met het ps3 teken erop drukt gaat je guitar controller aan. deze begint dan ook te knipperen. als het goed is vinden de controller en ontvanger elkaar dan en houden ze beiden op met knipperen. nu zou je guitar het moeten doen.

start de game en speel ze.
 
deze vraag is al gesloten en je mag eigelijk geen nieuwe vraag in een al bestaande vraag stellen. dit zal een forum moderator je ook wel duidelijk maken.

lees hier wat meer info over het gebruik van het forum: http://www.helpmij.nl/forum/faq.php (kon de regels niet vinden :p)

aniway om je met je vraag verder te helpen.

ik neem aan dat je gh metallica voor de ps3 bedoelt? voor de ps3 versie van gh metallica zit er een guitar controller, ontvanger en game in de doos.

de ontvanger is een klein kastje met een usb aansluiting deze doe je in je ps3 usb poort. dezelfde poort waar je je controller in doet als je die wilt opladen.

als de ontvanger in de ps3 zit gaat er een rood lampje op de ontvanger knipperen. dit houdt in dat hij een controller zoekt.
als je nu je guitar controller pakt en op de grote zwarte ronde knop met het ps3 teken erop drukt gaat je guitar controller aan. deze begint dan ook te knipperen. als het goed is vinden de controller en ontvanger elkaar dan en houden ze beiden op met knipperen. nu zou je guitar het moeten doen.

start de game en speel ze.

thxx maar jammer ik heb geen ontvanger erbij :( ***** zeg maar dankje wel en bedankt zie je nog doei
 
Nou, ik HEB de onvanger erin zitten, alles doet het, maar ik krijg nog steeds dezelfde waarschuwing dat ik een of meerdere microfoons moet aansluiten. HELP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan