Ps3 hdmi

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembla

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Ik heb zonet een PS3 Slim versie 12 gb aangeschaft..

Daarbij heb ik ook een nieuwe HDMI kabel van het merk IMPULS uit de actionshop gekocht voor zo'n 2 euro 39 cent.

Nu sluit ik deze aan op mijn AKAI LED TV FULL HD maar ik heb geen beeld en geen geluid.. Er komt telkens op 'Geen video beschikbaar' Nochtans is de kabel correct verbonden van HDMI 1 tv naar HDMI ps3..

Via de de AV kabel doet ie het wel

Weten jullie hoe dit komt? iemand ook al dit probleem gehad? Ik las toen dat je de ps3 moet resetten door 5 sec de opstart knop in te drukken, dit ook geprobeerd helaas zonder succes.

Alvast bedankt!

Kan je het kabel op een ander verbinding testen? Je weet al dat de ps3 werkt, en dat de televisie werkt. Of op de televisie werkt hdmi niet, of het kabel is kapot.

Ik zal het morgen even testen op een andere televisie..

Maar hoe kan ik nu zkr weten of deze kabel niet werkt? Moet je nrml gezien iets instellen fzo voor HDMI?

Kvind het raar want ik heb maar 1 HDMI ingang dus het zou toch moeten werken...

Om beeld te hebben gebruik ik de bijhorende kabel met de 3 kleurtjes van de ps3.

Maar als ik naar HDMI wil overgaan lukt het niet, er komt telkens op mijn TV 'geen video beschikbaar'

Het is een nieuwe HDMI kabel dus dit zou toch moeten werken? Het is precies of mijn tv de PS3 niet vindt..

Ik heb net eens verandert van TV en op een andere Televisietoestel werkt het wel ik begrijp er nx van..

Dus het ligt niet aan de ps3, niet aan de kabel wel aan de TV maar er staat erop dat hij HD 1080 P ondersteunt dus het zou moeten werken..

Vreemd maar wl vrij lastig probleem..

Heb je het televisie toestel omgeschakeld naar de HDMI ingang?

Ja, je moet je tv instellen op een andere ingang. zoek naar een source knop op je afstands bediening en ga naar HDMI

Tis opgelost, ik ben om een ander merk HDMI kabel naar de action shop geweest.. Nog een goedkopere versie en vreemd maar die doet het wel..

Toch bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan