[PS3] hoe mappen maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartvj

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
49
Ik heb sinds kort een Playstation 3. Het is een geweldig systeem en heel handig als mediaplayer. Dus heb ik een film naar de ps3 gestreamd en op de hdd opgeslagen. (streamen en afspelen werkt niet goed, continue laden) dus nadat ik had gekopierd stond de film onder video in het ps3menu Maar ik zou nu graag in het menuutje VIDEO een map willen aanmaken waar al de films in staan. Anders wordt het zoon zooitje met alle films onder elkaar.
Weet iemand hoe dit moet?
 
Ik dacht dat als je in het menu naar video gaat, en dan gewoon op het vierhoekje drukt, dat er dan iets met mappen gebeurd
 
ik bedoel nadat ik de film heb gekopierd, dus als de film op de hdd van de ps3 staat, staat de film onder VIDEO in het menu, mijn vraag is of ik daar een mapje kan maken zodat ik alle films daarin kan zetten
 
de enig manier is sorteren op bestandnaam. Ik heb hier ook een tijdje naar gekeken en ik kwam alleen hierop uit. Als het goed is gooit hij alle trailers bij elkaar en al je AVI vids bij elkaar in aparte mappen. dit werkt trouwens ook heel mooi voor je demo's die je installeert. Die komen bij elkaar in de map te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan