PS3 IP adres ophalen mislukt. help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker237

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
hallo kan iemand mij helpen?

ik heb mn ip4 adres (mijn pc ip adres) ingevoerd,subnet maks,default gateaway etc. op manual ingevuld maar als hij mn ip zoekt zegt hij: IP adres ophalen mislukt en onderin staat: Time-out met het verbinden met het toegangspunt. ofzo iets.
eerst deet de connectie het wel (ongeveer) want hij pakte ip en internet wel maar alleen stond er mislukt bij allebei -,-. dus wat hoe kan ik dit fixen? (ik heb geen kabel dus ik doe wirelles) ik gebruik modem--> livebox (weet niet wat van soort type dat is)

P.S moet ik nou die IP4V adres gebruiken(in CMD>ipconfig/all gevinden) of de IP adres wat op mn modems website staat?(192.168.1.1>website) want bij mn IP4V en IP adres is het laatste cijfer anders want bij IP4 staat 11 op het laatst en op modems website staat er een 1 op het laatste. plz plz plz vertel hoe ik dit kan fixen:):):):):):):):)

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt helaas niet vermeld of je draadlos of bedrad probeerd het internet op te komen. Heb je achter je livebox (zal wel een modem zijn, verder ken ik het niet) ook een router hangen of heeft de livebox een ingebouwde router? (In het laatste geval kan je meerdere computer via netwerkkabels tegelijk aansluiten.)

Indien van wel: zet je modem op dhcp en upnp, en stel je ps3 op dhcp en upnp in, en het zal moeten werken.

hoe kun je je op dhcp en upnp instellen? ik heb draadloos geprobeert want ik heb geen kabel en volgensmij is de router ingebouwd

kijk eens in het web interface van je router. Daar moet je DHCP en UPNP kunnen instellend.
Gewoonlijks is DHCP standaard aan, en bij UPNP weet ik het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan