Ps3 kan ik niet meer joinen bij een NL speler HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

bariszengin

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Berichten
11
mijn probleem is dat ik met fifa 10 en andere spellen niet met een vriend kan spelen die in Nederland woont of met het spel resident evil 5 wordt ik steeds uitgegooid als ik met een NL speler speel en soms met MW 2 niet kan joinen vanwege dat ik het error krijg van can not connect to the host

bij het spellen, resident evil 5 en soms bij Modern Warfare 2
en natuurlijk bij fifa, ik heb alles geprobeert om het te kunnen fixen maar ja
zelfs een ICTjer weet soms niet alles XD

ik heb KPN als provider met het model KPN experiabox ST780

ik heb zelf het gedachte dat het aan kpn ligt maar ik heb ze gebeld en zeggen alleen maar dat hun daar niet op in gaan, verder hoor je ook niks van hun, toen ik mijn ps3 eerste keer had gekocht kon ik resident evil 5 zonder probleem spelen maar later kreeg ik het probleem na 3 maanden, dat ik bij elke nederlander in het spel eruit werd gegooit zonder dat diegene weg was, want het was een vriend van mij en we speelden altijd tot dat ik zoon probleem heb gekregen,

weet iemand een oplossing
ik wordt namelijk helemaal gek

toch bedankt!! Met vriendelijk groeten

Baris zengin
 
Vermoedelijk is het een NAT-type probleem;

Als je bij je PS even naar instellingen gaat en dan naar internetinstellingen, vervolgens naar verbindingsstatus gaat. dan moet je even naar beneden "scrollen" en kijken wat er bij NAT-type staat.

grote kans dat het NAT-type 3 is....
ik hoor het wel


Groeten Jan
 
hoi, hoe heeft u dit probleem opgelost, wij kunnen ook niet joinen en hebbenook NAT 3.
 
@brampje 7
Welkom op Helpmij :)
Je haalt een oud topic omhoog wat niet is toegestaan.
Maak zelf een nieuwe vraag en lees de forumvoorwaarden eens door.
Succes verder hier op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan