PS3 & KPN Experia Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

MATEJOSA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Hallo

Wij hebben KPN Interactieve TV genomen, en daarbij hoort dus de KPN Experia Box.
Nou als ik online wil gaan met m'n PS3, gaat dit niet. Want als ik maar een poging doe om te verbinden. Krijg ik de melding dat ik NAT type 3 heb en dus heel veel mogelijkheden worden tegengehouden.

Ik heb naar een oplossing zitten Googelen, en werd naar deze site verwezen omdat er al een topic hierover is gemaakt, dit ging over een Siemens Experia box.
Echter hebben wij een Thomson, en zijn dus de instellingen anders dan op die van de Siemens, waardoor ik niet de instructies kon volgens.

Ik vroeg me af of ook hiervoor een oplossing was:)

Alvast bedankt

^^

Bedankt voor de reactie!

Helaas heb ik die tutorial al gelezen, de tutorial waarnaar die verwees (link) gaf duidelijk aan wat ik moest doen.

Desondanks, werkt het niet.

Maar goed, ik heb dat maar 1 keer geprobeerd en wie weet ging daar wat mis, en ga dus nog een poging doen.

Wish me luck^^

Laatst bewerkt:
Heey,

Kan je ons ook de exacte serie van je thomson geven?
Het is namelijk zo dat de Thomson 789 (en 787?) geen mogelijkheid bieden om je NAT Type te veranderen, want die hoort niet op 3 te staan.

Ik zal dit checken, ik zeg dit alvast om te laten weten dat ik hiervan op de hoogte ben. En dan ik misschien later ga contorleren

Alvast bedankt

Graag oude topics met rust laten, deze is niet actueel meer.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan