PS3 laatste update

Status
Niet open voor verdere reacties.

streetdogg

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Hee mensen,

ik heb een playstion 3 en ik heb hem geupdate de laatste en tjah nu wilt ie niet meer normaal opstarten gister heb ik nog gespeeld en ik wil hem net doen aan voor me broertje en doet het niet :O want ik krijg een groen scherm met glitters enzo en daarna doet ie niets hij blijft op dat scherm met cd eruit en met cd erin.

Dus me vraag is hoe los ik dit op herstarten heb ik gedaan maar helpt niet.Pas nog over nieuw geinstaleerd

Beste streetdog

Ik heb een tijd geleden ook zoiets meegemaakt met de oude ps3 60gb,en ook na een update.
Die van mij kon ik gewoon weer aanzetten zodat het lampje op de zijkant groen werdt en daarna gelijk oranje en weer rood.
Ik heb toen ook van alles geprobeert maar het wou niet lukken,en toen de laatste optie geprobeert.......
Bel even naar playstation zelf want als die er niet uitkomen vragen ze of je de bon nog hebt voor eventuele garantie....
Heb je de bon nog sturen hun jouw een email met wat je moet doen ....\
Je zal hem dan samen met die gegevens moeten opsturen en ook iets op de doos plakken (alles is gratis met je bon) en meestal zeggen ze dat het 8 weken duurt maar die van mij was er al weer na 4 dagen en werkte kompleet naar behoren,het enige nadeel is dat ik dacht dat het 8 weken was dus heb gelijk maar de slimline gehaald hahaha heb er nu 3 staan :P:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan