Unforgivable
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 sep 2011
Hoi hoi, ik heb een probleem. Ik weet dat hierover al veel topics zijn geopent, maar ben nog niet mijn vraag/oplossing tegen gekomen.
Een week terug kon ik niet online gamen (o.a zombies) op de black ops met me vrienden, ik hoorde dat ik nat 2 moest hebben ipv nat 3 (ik had dus nat 3). Nou toen heb ik het volgende gedaan
KPN Experia Box SX551
Als PS3 een NAT 3 verbinding aangeeft kun je het naar NAT2 zetten op je zilveren Experia Box SX551.
Stap 1: klik op Internet om verding te maken
Stap 2: typ nu in adresbalk http:// 192.168.2.1. Nu kom je in de Experia Box .
Stap 3: typ je wachtwoord in, standaard is dat admin.
Stap 4: klik dan op Ok, en klik nu op Advanced Setting.
Stap 6: klik dan op Internet en dan klik je Address Tranlation (NAT)
nu zie je ergens Exposed Host staan daar moet je ook op klikken.
Typ daar je IP adres in van je PS3 en de naam van PS3 klik dan op add.
Klik nu op OK.
Stap 7: klik nu op Wireless Network en dan klik je op Allowed Clients
Typ daar nu je Mac adress van je PS3 en de zelfde naam van PS3 als in stap 6.
Klik nu op OK.
Als het goed is heb nu op je PS3 NAT 2 staan, je kan dat controleren op PS3.
Alleen weet ik nog niet hoe op je PS3 UPnP goed kan krijgen. Op de Experia Box kun je dat wel aanzetten maar er gebeurd hellemaal niet op de PS3.
Veel Succes
Nadat ik dit had gedaan, werkte het met succes en had ik nat 2 en kon ik gewoon gamen. Ik heel blij natuurlijk..
MAAR, sinds gister had KPN storing volgens mij.. want m'n internet viel telkens uit.. vervolgens zag ik dat ik weer nat 3 had terwijl alle instellingen die ik had gewijzigd in m'n router nog hetzelfde waren, ik heb het gereset en opnieuw de instellingen aangepast.. maar dit werkt niet meer. Ik snap niet hoe dit kan? Hebben meer mensen problemen hiermee? Want ik baal er nu echt van dat ik het niet meer naar nat 2 kan veranderen.
Bedankt alvast! en ik hoop dat ik snel een oplossing kan krijgen
Een week terug kon ik niet online gamen (o.a zombies) op de black ops met me vrienden, ik hoorde dat ik nat 2 moest hebben ipv nat 3 (ik had dus nat 3). Nou toen heb ik het volgende gedaan
KPN Experia Box SX551
Als PS3 een NAT 3 verbinding aangeeft kun je het naar NAT2 zetten op je zilveren Experia Box SX551.
Stap 1: klik op Internet om verding te maken
Stap 2: typ nu in adresbalk http:// 192.168.2.1. Nu kom je in de Experia Box .
Stap 3: typ je wachtwoord in, standaard is dat admin.
Stap 4: klik dan op Ok, en klik nu op Advanced Setting.
Stap 6: klik dan op Internet en dan klik je Address Tranlation (NAT)
nu zie je ergens Exposed Host staan daar moet je ook op klikken.
Typ daar je IP adres in van je PS3 en de naam van PS3 klik dan op add.
Klik nu op OK.
Stap 7: klik nu op Wireless Network en dan klik je op Allowed Clients
Typ daar nu je Mac adress van je PS3 en de zelfde naam van PS3 als in stap 6.
Klik nu op OK.
Als het goed is heb nu op je PS3 NAT 2 staan, je kan dat controleren op PS3.
Alleen weet ik nog niet hoe op je PS3 UPnP goed kan krijgen. Op de Experia Box kun je dat wel aanzetten maar er gebeurd hellemaal niet op de PS3.
Veel Succes
Nadat ik dit had gedaan, werkte het met succes en had ik nat 2 en kon ik gewoon gamen. Ik heel blij natuurlijk..
MAAR, sinds gister had KPN storing volgens mij.. want m'n internet viel telkens uit.. vervolgens zag ik dat ik weer nat 3 had terwijl alle instellingen die ik had gewijzigd in m'n router nog hetzelfde waren, ik heb het gereset en opnieuw de instellingen aangepast.. maar dit werkt niet meer. Ik snap niet hoe dit kan? Hebben meer mensen problemen hiermee? Want ik baal er nu echt van dat ik het niet meer naar nat 2 kan veranderen.
Bedankt alvast! en ik hoop dat ik snel een oplossing kan krijgen