ps3 nog kopen of niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadmanq

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
heyz,
ik heb onlangs op enkele sites gekeken en ik ben van plan een ps3 te kopen...
maar ik vraag mij af of dit nog de moete waard is!
ik heb wat opgezocht en ik vond hetvolgende:
ps1 uitgekomen in 1994
ps2 uitgekomen in 2000
ps3 uitgekomen in 2006

ps4 ?? 2012 ??

maar waarschijnlijk weten jullie evenveel als mij over de ps4 en dat is dus niets.
dus ik hoor graag jullie raad om te wachten of de ps3 gewoon kopen. :d
alvast bedankt,
grtjs,
deadmanq

Ik denk dat als er een PS4 zou komen in 2012, dat ze die al wel aangekondigd hadden, denk je niet? Mag toch aannemen dat een game maken voor een nieuwe console, nog best een tijdje duurt *mompelt iets over Gran Turismo*

ja waarschijnlijk hadden ze wel iets aangekondigd.
ma kopen zegt?

Ik zou het gewoon doen. Ik heb zelf vorig jaar met de release van GT5 de PS3 nog gekocht.

Nog wel even wachten tot de nieuwe versie uitkomt. Die schijnt net even wat stiller en energiezuiniger te zijn.

de ps3 blijft tot minimaal 2016 in de winkels dus ik denk dat er eerder ''upgrades'' voor komen dan een ps4.

is er geen ps3 slim in de winkels?
die minder energie slikt en sneller is?
ik ben van plan hem te kopen in gamemania! iemand betere voorstellen?

Er is nog niks bekend. Maar als ik zie wat voor titels ze presenteerde bij de E3, dan gaven ze mij het gevoel dat ze nog lang niet klaar met het machientje. Ik zou gewoon de PS3 kopen.

Als er er nog een ps4 aan zit te komen dan was dit alwel vermeld, en de games die ervoor worden gemaakt zouden dan ook wel bekend zijn gemaakt!
De kwaliteit zou stukken beter zijn en zou zelf net zo realistisch zijn als in het echt wat kan leiden tot (saaiheid games die veel te echt lijken worden saai)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan