Ps3 of xbox360 met cod5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabberss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Hallo.

Ik zit te denken om 1 van deze 2 consoles te kopen, echter gaat het vooral om multiplayer met de game cod5.

Omdat ik cod5 niet op mijn pc kan spelen en zo'n console eigenlijk goedkoper is wil ik dat maar doen, want over een jaar kan ik dan weer mijn pc upgraden en upgraden voor de nieuwe spellen terwijl ik bverwacht dat de xbox 360 en ps3 nog iets langer meegaan dan een jaar.

Ik heb net het andere topic gelezen over de xbox en ps3, qua prijs zou je het sneller doen voor xbox. Daar neig ik ook het meest naar toe, echter multiplayer is gratis voor de ps3, en bij xbox kon je weer een kaart kopen voor betere wapens voor games, geen idee als cod 5 daar ook tot toebehoort. Dat vond ik weer iets minder om te lezen, zo blijf je maar betalen en zo niet dan ben je in het nadeel :P

Liever heb ik gewoon de console waar je het leukst online kan spelen en voorral met cod5. Als niemand online speelt met ps3 ofzo dan is er natuurlijk niks aan XD

Ik doe het dus echt voor online gaming en dan vooral het knalwerk.

Trouwens nu dat ik een beetje zit te denken zit ik nou te twijfelen als het cod5 is of modernwarfare 2 waar ze het vaakst online mee spelen, of zijn die het zelfde, kan ook XD

Zie het wel ^^

Over het algemeen heeft de Xbox Live een groter aantal spelers online.
Omdat het geld kost zijn de spelers vaak iets serieuzer (hoewel dit de laatste tijd telkens slechter wordt). Ook vind ik de stabiliteit van Xbox beter dan PSN.

PSN trekt overigens wel ouder publiek, hoewel nu de PS3 goedkoper wordt icm gratis online dit ook wel zal afnemen.

Ik heb zelf cod 5 op de ps3, het valt mij op dat er nog heel veel mensen cod 5 spelen

Oude topics mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer. Deze is van 2010.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan