PS3 of xbox360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkpen

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
Wat is beter om te kopen

Playstation 3 of xbox360

op ps3 kan je altijd gratis online

en bij xbox moet je betalen

wat kan ik beter kopen?

Ik zelf zou voor een dikke game pc gaan.
Maar ontopic: Toch dan maar een 360. Ik hoor van alle kanten dat die simpelweg minder lag heeft en een hogere fps. Heb ook op alebei gespeeld. Het lekkerste gaat mij toch de 360

ik denk toch de ps3 die is wel mooier beeldkwaliteit kwa spellen.
en online op de xbox kost geld dus en op de ps3 niet

Maar ik wil ook wel graag online spelen en daar ga ik echt niet voor betalen:confused:

Welke XboX wil je dan nemen? Elite? Arcade? En welke ps3 60 gb 40?
De XboX is namelijk goedkoper. Je kan je xbox ook hacken dat het online gratis wordt maar daar ga ik niet over.

Maar als je de xbox hackt is dan de kans dat je van online verbannen word groot?

Dus als je je eigen xbox laat ombouwe kan je niet meer online

Lijkt me een goed plan ;)

De PS3 gebruikt namelijk nog niet al zijn abilities... dat is geen minpunt, maar een pluspunt ;) Dat betekend dat PS3 games, in tegenstelling tot XBOX games, nog steeds blijven verbeteren terwijl de XBOX al op de max zit.

Ws blijven PS3 games dus veel langer uitkomen dan XBOX games, omdat je van de volgende XBOX versie waarschijnlijk een hoop games nog kunt backporten naar de PS3 (andersom zal er wel niet inzitten)

(Dit is speculatie, geen feit, maar ik ben persoonlijk ook meer van de Playstation, ben nog altijd heel tevreden met mijn PS2 :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan