PS3 op pc monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsje1997

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2011
Hallo,

Ik heb vandaag mijn ilyama ProLite E2473HDS binnen gekregen, mijn plan hiermee was om er op te gamen. Dus ik vanuit mijn ps3 een hdmi kabel naar monitor gedaan. Ging allemaal nog goed en toen starte ik alles op en dat ging ook allemaal nog goed, ik had geluid en beeld maar toen stopte ik er een spel in spel begint en er kwam een hele harde zoem/ruis die niet stopte.

Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpen ??

Welk scherm is het?
Probeer de resolutie bij je scherminstellingen of bij je ps3 eens te veranderen.
Heb je ook de goede kabels?

Mvg laurens

Zoals al eerder in mijn eerste post gezegd een ilyama ProLite E2473HDS, resolutie gaat toch niet over geluid maar over beeld ? en de kabels zijn prima op mijn gewone tv werkt de ps3 uitstekend

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry ik lees je post idd niet helemaal goed
Hij heeft een hdmi ingang voor iets minder dan 20 euro heb je al een hdmi kabel dat raad ik dan aan
das mooier geluid en beter beeld

mvg laurens

ik zou een redelijk hdmi kabeltje regelen (10 euro ofzo) , en aangezien je geluid niet goed is, zou je een toslink kabel aan je versterker kunnen aansluiten (dan heb je kristalhelder geluid), of de kabel voor composite ook aansluiten, daar komt als het goed is nog wel geluid door heen, en die gewoon in je speakers/scherm gooien.

voor die toslink en die hdmi kabel zou ik ff op http://www.stuntmedia.nl/ kijken.
die site heeft de goedkoopste kabels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan