Ps3 opname probleem met easycap dc60

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Beste lede
Mijn probleem is met easycap &ps3

Ik heb een led tv van Philips waar me desktop pc aan aangesloten is en aan me pc de easycap dus splitters niet nodig (dus de led tv waar ik zenders mee kijk is ook me monitor van de pc) omdat ik een gamekanaal op youtube wil starten en met iets makkelijks wil beginnen en niet gelijk duur (persoonlijke youtube account heb ik)
Heb ik woensdag een easycap voor €12,42,- via deze website besteld http://m.miniinthebox.com/nl/easyca...ghiJgB1IrYaUHdx8627nZCWovWEo70NKzuBoCMATw_wcB

Ik had hem vrijdag binnen ik kreeg netjes alles wat er bij hoorde dus gelijk opengemaakt en de cd met drivers/software geïnstalleerd op me pc daarna heb ik de ps3 opgestart en de beeld instellingen van hdmi naar s-video gedaan en audio op av multi/scart daarna heb ik de honestech vhs to dvd software geopend en de Capture device van me webcam (die meteen opstart) naar oem device gezet (easycap) en dan krijg ik netjes beeld (in het klein gaat niet groter) als ik op de record button klik en ik beweeg de ps3 dan neemt hij geluid als ps3 scherm op games spellen gaat onmogelijk zo op klein beeld

Dus ik ben op google/youtube gaan zoeken naar andere programma's die de easycap opnemen terwijl de beeld op full screen staat en ik vond op youtube dscaler en virtualdub dat was wel een goeie om te recorder terwijl ik op full screen ps3 speelde (via pc scherm nu dan via pc op led tv pc aangesloten op led tv) als ik record met virtualdub of dscaler dan record hij het scherm wel(niet scherp of in 480p wel 320p) maar de geluid record hij niet mee tijdens het bekijken van wat ik heb opgenomen hoor ik alleen geruis de video ziet er in 320p goed uit
Als ik een game record hoor ik wel de geluid van de game waneer virtualdub of dscaler aanstaat maar als ik kijk wat ik heb opgenomen zie ik de opgenomen game wel maar hoor ik geen geluid van de game alleen geruis is hier een fix voor om het te herstellen
Als ik honestech vsh to dvd gebruik kan ik het beeld als geluid van ps3 recorden alleen is dat beeld wel heel klein om op te gamen

Dus mijn vraag is hoe kan ik in virtualdub of dscaler in scherpere kwaliteit 480P opnemen zodat radar/letters beter te zien zijn in call of duty en hoe kan ik fixen dat hij de audio van de ps3 ook record en als ik terug naar die video kijk geen geruis is maar geluid van de gameplay

Of hebben jullie een ander programma waar ik in iets scherper kwaliteit me ps3 beeld+ ps3 audio kan opnemen terwijl ik in full screen speel

(Nogmaals als jullie Zeggen gebruik splitters en av male to male en verbind ps3 kabel aan op splitter en av kabel op splitter en av aan tv en zet av kanaal aan en dan honestech vsh to dvd aanzetten en dan op record drukken en dan via tv spellen en via pc opnemen DIT WIL IK NIET OMDAT ME PC AANGESLOTEN IS OP ME LED TV VAN PHILIPS)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan