ps3 overheat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kartal

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
vandaag wouik ff beetje spelen dus deed ik mijn ps3 aan, deed dbz burst limit open en begon te spelen, daarna maakte mijn ps3 een heel hard geluid van de fan of zoiets, en toen kwam er rechts boven iets te staan wat ongeveer zei: uw ps3 syteem is overhit, zet de ps3 uit en probeer later nog een keer, en deed het en nu als ik 'm aanzet komt er weer zon heel harde geluid uit, maar die geluid komt bijna altijd hard maar ook weer niet zo hard, dit is mijn 3de ps3 want mijn 1ste was kapot en toen liet ik m maken maar ze konden niet maken dus gaven nieuwe voor 150 euro en die werkte al na 1 week niet meer en daarna kreeg ik dus deze en sinds dat ik deze gekregen heb komt die geluid al zo hard maar had er nooit eigenlijk last van. en btw het is een ps3 fat 60gb

Ja hij staat op een goed geventilerende plaats en kheb horizontaal en verticaal geprobeerd nu staat het horizontaal met zon ding eronder zodat het van onderen ook lucht kan krijgen maar heeft geen nut. En het is al best lang geleden dat ik het terug heb gekregen van sony dus ik denk niet dat ik geld terug krijg of dat ze late make voor gratIs

Hoe lang is lang? De Nederlandse Wet is in dit soort zaken gunstig voor de consument. Als je PS3 binnen een jaar kapot gaat mag je zeker verwachten dat het kosteloos gebeurd. Bij welke winkel heb je de PS3 gekocht?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van een aantal maanden oud mogen met rust ge;aten worden, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan