PS3 servive? wat zou jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
50
mijn PS3-ventilatie is kapot heb gebeld naar 011516406. na het bellen moest ik even wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg die me vertelde dat ze mij meteen terugbelde zodra iemand lbeschikbaar was. na een half uur wachten dacht ik dat ze me vergeten waren dus belde ik even terug. weer kreeg ik te horen dat ze me terug belde. na bijna 2 uur belde ze me terug en werd ik snel geholpen. nouja geholpen. ze zijden gewoon dat ik 3 dingen kon doen.



-ofwel geen PS3 meer spelen

-ofwel een nieuwe kopen

-ofwel mijn 60gb opsturen en dan "krijg" ik een "nieuwe" 60gbin de plaats tegen "maar" 198€



gewoon omdat het voor hun te lang duurt om te maken doen ze dat niet. wat een service.









maar nu zit ik met de vraag. wat zou ik doen?



1. een nieuwe kopen.(wat kost een 40 of 80gb tegen woordig? 480€?)

0f 2. hem laten ruilen tegen 198€, maar ik denk dat het geen nieuwe zal zijn hé, waarschijnlijk een PS3 die ook ooit is opgestuurd door iemand die een andere kreeg die ze ondertussen gemaakt hebben...

16-10-2008 01:35 PM
 
Ik zou zelf de PS3 los schroeven, naar de ventilatie kijken, bedenken dat ik het niet kan, en ik schroef em dicht en vergeet het.

Of, ik schroef de PS3 los, kijk naar de ventilatie, kijk heel goed hoe en waar het is aangesloten, dan neem ik de grote van het ventilatie systeem over, en kijk bij een of andere electronica winkel of ze er 1 hebben.
 
Dat lijkt mij onder garantie te vallen hoelang heb je er garantie op zitten en hoelang heb je hem al?
 
Dat lijkt mij onder garantie te vallen hoelang heb je er garantie op zitten en hoelang heb je hem al?


1,5jaar ongeveer, denk ik, maar ik heb het aankoopbewijs niet meer.

maar wat wel is in de manual op bzl 75 staat duidelijk Reinigen Luchtopeningen: "Verwijder stof uit de luchtopeningen van het systeem met behulp van een stofzuiger op laag vermogen"

dat heb ik dan ook gedaan. dus ja...het is niet 100% mijn fout. als ze het zo voor schrijven. er kan nog discussie zijn over hoe hard de stofzuiger zuigt. maar er staat nergens iets vanaf welke zuigkracht je maag gebruiken. om mijn stofzuiger staat maar één stand maar met een ander kop kan ik op lage kracht zuigen, was dat dan te hard? blijkbaar wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan