Ps3 store

Status
Niet open voor verdere reacties.

yezur88

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
5
Hallo..

Ik heb een vraagje.. ik ben nieuw met het hele playstation gebeuren, en nu vroeg ik mij af hoe ik in die playstion store demo's kan downloaden..

Ik heb al een account etc. Maar ik heb geen idee hoe dat werkt met die demo op je HD zetten..

Als iemand mij kan helpen hoor uik het graag :)

Mvg..

yezur
 
Gewoon in de store kijken wat je wil. Je klikt het aan en dan krijg je een download knop. Deze aanklikken en de demo wordt gedownload. Je krijgt vanzelf een melding als de demo gedownload is. Deze zoek je op in het playstation "Games" menu. selecteer de gedownloade demo en deze zal geinstalleerd worden.
 
Heej,

bedankt voor je antwoord.. Ik heb t gevonden..

Ik heb ook nog een andere vraag :)..

Ik weet niet of iemand me hier kan helpen.. Maar mijn gta Iv hapert af en toe een beetje en dat is best irritant.. heeft iemand hier last van ?

Ik heb ook helemaal niet zon bloom.. ? of oe dat ook heet zon blurry gedoe in de achtergrond.. Is misschien iets met tv instellingen ofz.. ? maar waar kun je dat veranderen..

Groet.. :)
 
Gezien de eerdere problemen met de nieuwe GTA, zou het misschien daar aan kunnen liggen. Ik speel zelf GTA niet, dus ben niet op de hoogte in hoever ze de problemen hebben opgelost.
 
Download af en toe de nieuwe update, op die manier is het bij mij verholpen ik had het eerst ook af en toe.

gr Roy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan