PS3+TV op een home cinema set

Status
Niet open voor verdere reacties.

thechib12

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Hoi helpmij-ers,

Ik heb een PS3 en een LG 32Lk430 TV gekocht, en naatuurlijk een Philips 5.1 home cinema setje, Heb mijn PS3 via HDMI naar Tv, en de boxen via Scart naar de tv,

Nu krijg ik bij het kijken van een film op de tv alleen geluid uit de tv zelf, maar ook bij ps3en krijg ik alleen geluid vanuit de tv, niet vanuit mijn 5.1 setje.

Hoe kan ik dit fixen?

Goedemorgen,

Je zal denk ik een kabeltje vanuit de ps 3 naar je home cinema set moeten aansluiten , en het is me niet duidelijk maar voor film zal je dus van je dvd-speler ook een kabeltje moeten aansluiten.

Ik doe de films afspelen via USB, en daarbij heb ik alleen geluid uit de tv

Hoi,

Als daar geen audio uitgang op zit dan gaat dat niet lukken zo dan zou je vanaf je tv een audio kabel moet aansluiten op je home cinema set

er is een audio kabel vanuit mijn tv naar homecinema set, een scart kabel, dat geeft toch audio door?

Hoi,

Volgens mij is een scart een ingang op de tv en geen uitgang.

Op de tv zit een Digitale audio uit (optical) Ja (x1) als je home cinema set ook een optical hebt kan je met deze dus geluid vanaf de tv naar home cinema krijgen.

Laatst bewerkt:
Maar ik heb een scart kabel vanaf mijn home cinema set naar de tv, kan dat niet dan

Ik heb nu geluid vanuit mijn homecinema set vanaf mijn ps3, heb ik gedaan door de witte en rode audio kabel naar de home cinema set te doen, alleen werkt mijn set nog niet met de tv

Hoi,

Dat is mooi ,maar heb je dit :Op de tv zit een Digitale audio uit (optical) Ja (x1) als je home cinema set ook een optical hebt kan je met deze dus geluid vanaf de tv naar home cinema krijgen.

Hoi.

Ik heb het idee dat het niet gaat lukken wat je wil de Philips is beperkt in zijn aansluitingen:o:o

Maar wat doet die scart aansluiting op de tv dan, dus wil je nu zeggen dat je een home cinema set hebt, die niet eens geluid wil geven vanuit de tv

Hoi,

In de home cinema zit toch een dvd-speler die geeft dus beeld en geluid via scart naar tv

Hoi, al die korte berichtjes... ik heb misschien wat over het hoofd gezien hoor, dus het spijt me wanneer ik iets zeg wat al eerder is genoemd,
ik heb hetzelfde maar dan een AUX kabel [zo'n rood-witte/zwarte tulp] in mijn dvd speler en dan nog zon stekker maar die gaat dan van de rood-zwart/witte naar een gewone 3,5mm jacket en die heb ik dan in mijn tv gedaan [in het gaatje wat voor het koptelefoontje is] en daardoor heb ik dan door op de optie 'aux' te drukken van mijn dvd speler geluid over mijn 5.1 home cinema set

Ik heb de oplossing al gevonden, ik kan of de ps3, of de tv gebruiken op home cinema, ik koop wel een extra aux(die rode en witte) erbij, want daar heb ik ook aansluiting van op de tv

de vraag is opgelost! bedankt voor jullie hulp

Hoi,

Dan moet hij gaan switchen tussen zijn ps 3 en tv maar is een optie :thumb::thumb:

Misschien is dit nog een optie?

En geen dank

Laatst bewerkt:
Ja, het is inderdaad niet het ideale maargoed, zo heb ik het en bevalt me wel:p

maar fijn dat er een oplossing is:thumb:

ps. grappige gebruikersfoto heb je:P ben er wel jaloers op:P]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan