ps3 usb film kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
ik heb een usb met een aantal film op die ik wil bekijken op de ps3 , de usb is fat32 en het besandstype van de film op de usb is vieofragment(.avi)

als ik de usb in men ps3 stop ziet hij de usb maar niet de film :( , wat moet ik doen om de films op de usb te kunnen zien ?

dus vraag is : wat moet ik doen om film vanaf men usb stick te kijken op men ps3 als het filmbestand "videoframent(.avi)" is

alvast bedankt

Volgens mij kent de PS3 geen AVI. Dus dan zal je het moeten converteren naar een formaat wat wel ondersteund word.

Zelf zorg ik dat ik de films in Mpeg heb, dat werkt prima op de PS3. (Ik stream de films via Tversity naar de Playstation, en als ze in MKV formaat zijn converteer ik ze met MKV2VOB).

Dit is heel eenvoudig.. een foutje van SONY oid :S

ik kijk altijd .avi (zelfde als divx) via usb op de ps3. zodra ik mijn ubs-stick erin plug naar video ga dan usb apparaat vind zegt hij: geen data oid.
wanneer ik op usb apparaat ga staan en op driehoekje druk en vervolgens alles weergeven, geeft hij alle data op de usb-stick weer!

werkt bij mij avi. en mpg. en het mooiste .mkv (HD!!!)

wat ook super werkt is ps3 mediaserver, kan je alles direct van je computer op je ps3 afspelen.. (gwn ff googlen op ps3 mediaserver)

succes ermee!!

Laatst bewerkt:
onnodige quote verwijderd.
Jooooooo hartstikke bedankt!
Dat t zo makkelijk is, ik heb een uur lopen klooien :P
Dank u vriendelijk!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik heb hier dus een .mkv van rond de 7GB groot,heb wel mijn usb moeten formatteren naar NTFS omdat fat32 zo grote bestanden niet op mijn usb kan zetten. Maar nu vind mijn ps3 mijn usb niet meer.

Hoe doe jij dit met .mkv bestanden?

groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van januari zijn al heel lang niet actueel meer, oude topics mogen met rust gelaten worden. Daarbij is het op Helpmij.nl niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic, graag een eigen topic aanmaken.

Ik sluit dez enu.

Ps de PS3 ondersteund geen NTFS formattering, enkel FAT32 voor USB sticks en externe harde schijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan