PS3, Vita of wacgten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xyntax

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Hallo, ik zou me graag een ps3 aanschaffen maar twijfel of ik zou wachten voor de ps4 of een ps vita kopen.. (aangezien die super van kwaliteit is en bijna hetzelfde als ps3 is..)

Wat zouden jullie doen?

Ik zou de voor en nadelen eerst eens tegen elkaar afwegen.
Ps3 is relatief goedkoop, er zijn heel wat games voor uitgekomen waarvan vele voor een zacht prijsje te krijgen zijn. Heel wat toppertjes verkrijgbaar.
Ps4 zal vooral direct na de launch een aardige duit kosten, er zullen bij de launch een stuk of 15-20 games gelanceerd worden die allemaal rond de 70 euro gaan kosten en vooral in t begin niet t uiterste uit de console zullen halen. Ik verwacht dat van de 15 games hooguit 3-4 games echt vet zullen zijn.
Vita is een beetje t zelfde als met de Ps4 maar als ik een van deze consoles zou halen dan haalde ik de vita.. gewoon omdat ik elke dag 2 uur in de trein zit. 2de keus zou zijn om e Ps3 naast mijn 360 te zetten :)

Ik zou ze allebei halen want dan heb je alleen maar voordelen, ook kan de PS Vita heel goed communiceren met de PS3 en je kunt je PS3 games ook op de Vita spelen. zie: PS3 Games op PS Vita Spelen

Hmm ik zou Persoonlijk voor de Ps3 gaan... Qua mogelijkheden
met de vita heb je een Groot voordeel dat is dat die portable is

Maar de Ps3 speelt wel weer Blu-rays af en is weer goedkoper en de vita zou je veel geld voor moeten neertellen
ik zou voor de vita gaan als die gehackt is zodat je er een custom firmware opzet (Ik weet niet of dit in de toekomst wel zo is)
en Qua games zou ik het niet weten want de vita is er nog niet en ps3 heeft al wat games

MVG JAGJIT

Dus Ps3...

Oja Btw zoals @2nis zij Ps3 games op Vita je moet wel eerst een Ps3 hebben en dat is dus Dubbelle kostte ..... dat is niet erg verstandig...

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan