PS3 Wireless Controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
ik heb mijn PS3 bij iemand anders neer gezet...maaruhhhhh , er zit een Wireless Controller bij die oplaad via de PS3... maar hoe ook al weer . je hebt aan de voorkant twee aansluitingen , welke zorgt nou dat de controller oplaad .
misschien een doodsimpele vraag voor een ander , en ik heb het ooit wel eens gedaan , maar weet niet meer hoe??
ik heb de doos en handleiding nu niet bij de hand..
 
Via beide kan die gewoon opladen met het snoertje sterker nog je kan dan ook gewoon spelen er mee ;):thumb:
 
ja , weet ik.. er is gisteren de hele avond mee gespeelt....maar toen ik het snoertje los haalde deed ie het niet meer....( na ongeveer drie uur spelen..)
 
ff laten liggen aan het snoertje meestal doet die het daarna weer.
Raar heb het probleem nog nooit gehad :p.
 
hij heeft de hele nacht aan het snoertje gelegen....

raar ...

ik ga wel kijken anders gaan ik ermee terug..

bedankt voor de reactie !!!
 
hmm zou ook nog aan het snoertje kunnen liggen dan.
Heb je geen ander snoertje waarmee je kan testen.:thumb:
 
nee , heb ik niet....

snap er ook niets van ...met snoertje werkt alles prima , snoertje los , werkt niet meer..
 
het is toch ook gewoon...snoertje los en dan spellen..( ik bedoel ..je hoeft um toch niet aan te zetten ?? de controller...)..heb via de PS3 gezien dat de controller geheel is opgeladen..

sorry voor de leek vragen , maar baal gewoon een beetje...
 
Je moet wel op de PS knop op de controler drukken als je dit doet gaat aan de achterkant van je controler een lampje brander en als je player 1 bent is dat enz.
 
Dan kan het zijn, als je veel gamed of juist het tegenovergesteld heel weinig, dat de batterij het aan het begeven is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan