PS3 zet beeld terug paar stappen terug op T.V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Hallo, als ik een spel speel op mijn PS3 ( 80 GB van enkele jaren terug ) dan zie ik mezelf lopen en het lijkt of hij tijdens het spel ( maakt net uit welk) iets vertraagt en me dan enkele stappen terug zet , waardoor een ander me b.v in die tijd al te pakken heeft.

Offline heb ik dit probleem niet , en online op een andere kleinere tv ook niet,Wel raar dat hij het op een kleinere oude tv wel goed doet.

internet is van ziggo (60 Mbit/s downloadsnelheid en 6 Mbit/s uploadsnelheid) , PS3 is rechtstreeks aangesloten met een internet kabel en van de PS3 naar de tv met een hdmi kabel.
TV is de nieuwste van LG ( 200 MHz led-smart tv)van 117cm, tv is ook ingesteld op game modus. Volgens de helpdesk van LG moet de tv worden gezien als monitor en ligt het volgens hun aan het internet of instellingen van de PS3 of instellingen van het spel.

wie heeft hier een oplossing of tip voor , of heeft dit probleem ook met een oplossing.

willem

Ik weet niet veel van on line gamen, ben zelf een echte SP fan.
Maar, wat je beschrijft is wel een bekend fenomeen. Voor zover ik weet heeft het
te maken met je pin. Je internet snelheid is anders dan die van de anderen, en daarom
klopt t dan niet.

Maar, misschien dat anderen je beter kunnen helpen. Heb zowiezo geen verstand van consoles, enkel pc.

succes,
Leon

sorry voor de late reaktie , het rare is dat als e in de nacht word gespeeld dit niet is , kunnen er teveel online zijn waarschijnlijk.
ik heb verder geen reakties gehad en sluit deze vraag , alsnog bedankt voor d reakti SPY.

m.v.g. willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan