PS4 internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bojak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2014
Berichten
2
Hallo iedereen, ik heb hier een zeer frustrerende internet probleem met de ps4. Ik heb glasvezel van tele2 en zit daar 2 jaar aan vast. :'(
Half jaar geleden toen ik mijn ps4 nieuw had had ik een probleem met NAT type 3, waardoor ik niet online kon spelen. De oplossing daarvoor was om het naar type 1 of 2 te zetten. Na uren lang zoeken en proberen was het eindelijk gelukt, door de ps4 een vaste ip adres te geven werd het NAT type 1.

Een paar weken geleden kwam uit het niets een nieuw probleem, ik kon helemaal niet meer met het internet verbinden en kreeg error code CE-33991-5. Ik dacht dit op te lossen door een ethernet kabel ipv draadloos internet te gebruiken. Maar toen kwam die NAT type 3 weer terug en ik dacht ah dat maakt niet uit ik los dit op de zelfde manier weer op dus ik had weer een vaste ip gezet (de vorige ging weg doordat nu een ethernet kabel word gebruikt) maar dan komt error CE-33991-5 weer terug. Ik heb nu dus of nat type 3 of error CE-33991-5(kan niet verbinden met internet) dit is echt helemaal waardeloos want ik betaal 50 euro voor online maar kan er niks mee.
Kan iemand me alsjeblieft helpen??
Ik denk dat ik een manier moet vinden om nat type 1 of 2 te krijgen zonder een vaste ip(als dat bestaat)
Alvast bedankt :)
 
:) Na jah ik ben ook gamer maar spel alleen maar via PC enz... daardoor eindelijk weet niet hoe je dat i.v.m. PS4 of andere console moet doen ( met internet verbinden bedoel ik ) ..

Hier kwam ik net ook via Google verwijzing op een Tele2 forum ( ben jij daar ook ? ) waar discuteren ze over zoiets kijk of je uit deze discussie i.v.m. jouw probleem wat nut eruit kan halen ?

KLIK-->>http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2263
 
Ik wil de ps4 in een DMZ mode zetten maar dan gaat voor elke router anders. In dat forum geven ze aan om op Advanced Setup -> NAT - DMZ Host te klikken maar dat staat er bij mij helemaal niet. Misschien dat als ik tele2 ga bellen iemand me kan uitleggen hoe het moet voor mijn router.
 
Geloof ik wel dat als je ze belt of ook zelfs als je zich bij forum aansluit, dat je in ieder geval hulp zal eerder over zoiets daar krijgen dan hier :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan