ps54 of xbox 720

Status
Niet open voor verdere reacties.

rb1950

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2012
hallo ik heb een serieus probleem ik weet niet of ik de ps4 of xbox 720 moet kopen als die hopelijk volgend jaar uit komen.
ik wil graag wat persoonlijke meeningen over ps4 of xbox 720.
ik heb zelf een xbox 360 maar baal ervan dat ik elk jaar weer 60 euro moet betalen om online te kunnen gamen en dus ik mijn vraag: wat zouden jullie kopen -> ps4 of xbox 720.
en zou die meening anders zijn als je bij de xbox ook gratis online kunt of de controllers anders zouden zijn of enz.

hoop wat te horen.

gr. rik

ps4, omdat je voor xbox moet betalen om online te kunnen + microsoft is slecht in het fatsoenlijk maken van een xbox (3 red rings enz.) en reparatie kosten zijn hoog.
xbox - 6/10
ps - 9/10

Tsja dat is een persoonlijke voorkeur meestal, wat betreft controllers enz., maar ondanks dat je voor xbox live moet betalen, zou ik voor een Xbox gaan.
Xbox live is nog nooit gehackt, ps netwerk wel. En dat de xbox rrod heeft, is alleen maar een manier om aan te geven dat er iets mis is, net als een bsod op windows.
Als je dat niet had zou je xbox het gewoon niet doen en weet je niet wat er aan de hand is. Dat een console een fout melding geeft als er iets mis is, vind ik nou niet echt een nadeel.

persoonlijk vind ik de xbox controllers beter en precies wat je zegt ik heb nog nooit ring of dead gehad omdat ik er normaal mee om ga. verder baal ik er wel van dat je moet betalen maar dan wordt je ook niet gehackt dus het blijft moeilijk maar zoals het er nu uitziet ga ik sparen voor die mooie xbox 720. (ik weet dat niemand hem nog heeft gezien maar het is wel een xbox en kan dus niet slecht of lelijk worden) =D

Ik denk dat je beter wacht met die beslissing tot ze beide beschikbaar zijn,en dan beginnen met reviews,benchmarks en screenshots bekijken....:cool:

Ik heb zelf een xbox en ik kan je in ieder geval een tip geven en dat is om nooit direct via je xbox xbox Live te kopen. Dat kost namelijk 60 euro en als je even op internet zoekt kan je al gauw codes voor 37 euri vinden.
Ik heb wel een keer de red ring of death gekregen, maar ik kreeg al snel kosteloos een nieuwe opgestuurd nadat ik hem zelf had opgesuurd voor reparatie.

Dit is trouwens een beetje off topic want je kan nu nog helemaal niks zeggen over de next gen consoles.

(xbox heeft wel kinect als je dat leuk vindt.)

ja maar playstation heeft ook weer zo'm ding dus ja...
maar ik weet niet of er mensen zijn die naar mtv gamekings kijken, maar daar is nu ook al 3 a 4 keer een woordje gevallen over de next gen ps en xbox dus ja.
en aangezien mijn zakgeld niet zo hoog is (10 per maand) wil ik nu gaan sparen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan