PSC 2110 HP Wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spekkie20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Halloo mensen

Ik heb een probleem met mijn printer toen ik mijn computer gister opstarten en mijn printer aanzetten gaf die aan dat die nieuwe hardware had gevonden die hardware was dus de printer snapte er niks van terwijl de printer wel gewoon stond geinstalleerd nu blijf die die melding telkens geven van NIEUWE HARDWARE GEVONDEN als ik dan verder druk krijg ik een scherm van deze hardware kan niet worden geinstalleerd. Heb al het volgende geprobeerd
Heb al contact opgenomen met HP maar die komt er ook niet uit
SOftware opnieuw geinstalleerd
Systeemherstel
mijn computer is virus en spywarevrij dus daar ligt het ook neit aan
Vind het gewoon gek op de een op andere dag geef die die melding het is gewoon zwaar iritant als je de printer aanzet dat je zo n bericht krijgt van nieuwe hardware gevonden (printer PSC 2100) terwijl die gewoon sta geinstalleerd
Wie kan mij met dit probleem helpen

Groetjes Spekkie;)

Probeer eens:

Printer volledig verwijderen, dus software, kabel er uit ed..
Pc afsluiten, en terug aanzetten. Software installeren en op een bepaald moment gaat die zeggen sluit nu je usb kabel aan. Doen dus en installatie verder laten gaan.

vanzwam zei:
Probeer eens:

Printer volledig verwijderen, dus software, kabel er uit ed..
Pc afsluiten, en terug aanzetten. Software installeren en op een bepaald moment gaat die zeggen sluit nu je usb kabel aan. Doen dus en installatie verder laten gaan.

Bedankt voor je snelle reageren dit heb ik allemaal al geprobeerd :( maar als die vraag van sluit hem nu aan dan komt er nieuwe hardware te staan op dat moment moet dat ook daar staan maar op een gegeven moment geeft die aan dat die hardware niet kan installeren (zie printscreen)

Bijlagen

• naamloos3.JPG
    naamloos3.JPG
    68,5 KB · Weergaven: 33
Ja ik heb dat al geprobeerd en blijf steeds die melding houden zou het gewoon misschien aan me printer liggen ik weet het niet vind het vaag dat die van die een op andere dag het niet meer doe en heb al van alles geprobeerd
Iemand met de gouden tip

Thanks voor het reageren:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan