psp-3004 batterij klepje gaat niet dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

devlin97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2014
Ik heb sinds vandaag een nieuwe psp gekocht alleen de orginele batterij is te dik om het klepje te kunnen sluiten wat moet ik doen??

de originele batterij is te dik om het klepje dicht te doen? stuur is een foto van de de batterij voor en achterkant ik denk niet dat het een originele is als ik het zo hoor, want als het een originele batterij is moet het precies passen

"Dezelfde" batterij qua spanning maar verkrijgbaar in 1.6 en 2.5 en 3.2 mm dikte...
$(KGrHqJ,!nkE63U,eukNBP!c0vVM8!~~60_35.JPG

Dit type 3V batterij is zeer populair... maar je moet wel de juiste dikte hebben.. anders past ie niet goed...

Laatst bewerkt:
het is de originele van sony hij klikt steeds omhoog

sony-psp-1000-model-_fat_-accu-1800mah_1072_0.jpg deze is het alleen bij mij is hij omhoog gedrukt ofso misschien omdat deze batterij te oud is

Laatst bewerkt door een moderator:
Maak eens een echte foto?
PS: niet mijn reactie quoten... je doet er niks mee, je kunt het nog weghalen... wordt het rustiger van qua lezen...

Laatst bewerkt:
Is ie echt bol? Kan het net niet zien.. als dat zo is... terug voor garantie, mag niet met kracht erin....

inderdaad maar hij is 2dehands en zoek alleen een zaak in rotterdam of spijkenisse die deze batterijen verkopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan