Psp 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

berby

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2003
Ik heb al een tijdje psp 8.01 engels. Nu kreeg ik bericht dat de patch naar versie 8.10 er was. Die wilde ik dus downloaden maar vanaf dat moment ging het mis. De patch wilde niet installeren en brak af. Sindsdien kan ik psp 8 niet meer openen of zelfs verwijderen. Ik krijg telkens deze melding die ik bijvoeg. Kan iemand mij helpen? Ik heb windows xp pro en heb zelfs al een herstelpunt gedaan naar vorige week, maar zelfs dit helpt niet.

Berby

Bijlagen

• bericht.jpg
    bericht.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 30
Ga naar de lokatie waar je psp8 heb staan verwijder deze net zo als je temp files

probeer psp8 opnieuw te instaleren
lukt dit niet

ga dan naar start
uitvoeren
type in
regedit
klik op ok

druk op ctrl F
geef in jasc
delte wat hij vindt
klik op f3
en delete
tot hij niks meer vind
reboot en instaleer opnieuw

success

(je kan ook regcleaner gebruiken om jasc te verwijderen)

bedankt. Het verwijderen is gelukt, alleen het opnieuw installeren wil niet. Ik blijf dezelfde melding houden. Eerlijk gezegd snap ik er niets meer van. Via regedit is er dus niets meer te vinden van jasc of psp maar toch kan ik psp8 niet installeren.

probeer het eens met dit tooltje

http://www.jv16.org/

de opvolger van regcleanner

het is een trail en heb hem net ff getest voor ik hem aan je adviseer
mijn advies is wel een backup te maken en meerdere malen diep te scannen

bedankt ook dit heeft niets opgeleverd. Alles is schoon maar die melding blijft als ik psp8 opnieuw wil installeren.

Hoi mensen

Ik ben al weer een stap verder met het installeren van psp 8. Alleen nu krijg ik de melding error 1335 data1.cab is corrupt this could mean a network error or a cd problem.

Ik heb dus al verschillende keren geprobeerd om verschillende versies te downloaden en te installeren. De cd versie die ik heb werkt dus niet, maar ook niet een proefversie die ik downloade. Is dit een bestandje wat wij windows xp hoort of juist bij psp8?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan