psp firewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoldermot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
ik heb een spel gedownload maar hoe kan ik dat nu afspelen
ik heb al dingen gevonden dat ik een firewire moet installerenen enzo maar ik snap er niets van

kan er iemand mij uitlegge hoe ikd at stap voor stap doe aub

Heey,

niet dat ik hier zoveel verstand van heb, maar dit wou ik even zeggen:
Spellen downloaden is meestal illegaal.
Je kan ze alleen spelen als je een bepaalde firewire hebt, die kan je ook downloaden ofzo maar dan heb je ook de kans dat je psp gaat ''bricken''
oftewel dan kan je er niks meer mee.
Ik zou het neit doen als ik jou was.

Dat was het :eek:

psp game

heb je het via de pc gedownload of psp als je het via pc gedownload hebt moet je de game op de map game van je psp zetten en het werkt

Je kan niet "zomaar" een gedownload spel spelen op de PSP.

Het is illegaal en kan alleen op bepaalde psp's met bepaalde firmware.

Ik bedoel daarmee precies wat ik zeg.

Ja het is wel mogelijk een spel te downen en te spelen maar alleen op PSP's met een bepaald moederbord en bepaalde firmware waaronder de niet officiele versies. De PSP's die nu in de winkel liggen zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor het spelen van illegaal verkregen games.

Nee het is niet legaal een gedownload spel op de PSP te zetten. Ik mag je dus ook niet helpen aan de informatie die je daarvoor nodig hebt. Dat zal je dus zelf uit moeten zoeken.

Dit hele verhaal geldt overigens niet voor games Demo's van de officiele PSP site. Die kan je na hartelust downen en installeren via het plaatsten van de demo in de juiste map op de memstick.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan