Psp Game

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonny45

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
Kan iemand uitleggen hoe ik een gedownloade psp spel op mijn psp zet?

Hoe heb je hem gedownload, via de website van Sony?

haha, je had je vraag anders moeten formuleren --> aan illigale bezigheden mogen we niet helpen.

Had gevraagd, hoe zet ik een PSP game van PC naar de PSP ? :eek:

ik zie niet in waarom het niet mag
er staat toch duidelijk als iets niet werkt met het programma of je weet het niet.
dan is het geen probleem.
wat niet mag cracks en links , en vermeldingen.
dus deze persoon mag best een antwoord op zijn vraag volgens help mij regels.
m.v.g virtuosa

^^dus weet iemand hoe ik de spel van mijn pc naar mijn psp geheugen breng?

ja dat wet ik
je hebt waaschijnlijk 2 mappen, 1tje met de naam, en 1tje met naam +%.
ga via je pc naar de map PSP in je PSP. ga naar GAME, als je ook nog de map GAME150 hebt, moet je daar de map met% plaatsen. de andere (of allebij) in de map GAME.

het verschil komt door de verschillende firmwires. die een eigen mapindeling hebben

licht eraan als je bv het spel TheGodfather hebt dan heet dat waarschijnlijk TheGodfather.cso of TheGodfather.iso en dat zet je dan in een map die map noem je iso en die map plaats je naast de map psp en als je je psp aanzet en je kijkt bij games memorystick staat de godfather daarbij;)

de beschrijving hierboven slaat op een psp met custom firmware 3.03 OE - C en hoger

ja duh maar als je ze op je umd speelt zij het spelen die je koopt

als ik jou was zou ik je psp spellen downloaden via

ik mag deze link niet plaatsen omdat het tegen de huisregels is

Laatst bewerkt door een moderator:
licht eraan als je bv het spel TheGodfather hebt dan heet dat waarschijnlijk TheGodfather.cso of TheGodfather.iso en dat zet je dan in een map die map noem je iso en die map plaats je naast de map psp en als je je psp aanzet en je kijkt bij games memorystick staat de godfather daarbij;)

de beschrijving hierboven slaat op een psp met custom firmware 3.03 OE - C en hoger

Dat kan pas volgens mij als je je psp hebt omgebouwd naar .......
Ik heb zelf een psp maar heb geen zin om geld uit te geven aan onmbouwen...
Als je een spel download moet je eerst je psp omgebouwd zijn.
(ik weet het niet zeker)

Als je illegaal iets download zou je toch moeten weten hoe je het moet kraken? Niet beledigend bedoeld hoor :thumb:

Het zelf kraken van je psp is niet zo eenvoudig. Maar je komt pas in je software als je hem al hebt omgebouwd :s

En downloaden van andermans beackups is illigaal.

Jos

ten eerste moeten de meeste weten waar jullie over praten maar dat weet je niet
ten tweede hoef je geen geld te betalen voor het ombouwen tenzij je zelf gen usb kabel hebt
ten derde alles staat duidelijk beschreven bij -------
ten vierde het downgrade van een psp is zeer gemakkelijk

je hebt voor het zeker zijn van het downgrade gta ls unpatched nodig of het spel lumines

ten eerste moeten de meeste weten waar jullie over praten maar dat weet je niet
ten tweede hoef je geen geld te betalen voor het ombouwen tenzij je zelf gen usb kabel hebt
ten derde alles staat duidelijk beschreven bij ten vierde het downgrade van een psp is zeer gemakkelijk

je hebt voor het zeker zijn van het downgrade gta ls unpatched nodig of het spel lumines

Je vergeet alleen dat je een bepaalde bouw van de PSP moet hebben om uberhaubt te kunnen downgraden danwel homebrew te spelen.

Goed, we gaan hier geen links en tips geven over hoe makkelijk het wel niet is om de PSP te kraken, dit is illegaal en is dus niet gewenst op Helpmij.nl. Je mag de links zelf verwijderen of ze worden door een collega mod verwijderd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan