Psp Games En Firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Hallo,
Ik heb een PSP met (legale) Firmware 4.50 (4.5).
Ik wil graag spellen spelen die gedownload zijn zonder enkele risico's te lopen, is dit mogelijk? Hombrew enzo ik weet niet wat het is en het lijkt me ook niets.
Ik wil graag zonder downgrade kan dit?

Alvast bedankt!:)

Nope, dit is zonder risico voor je psp niet mogelijk. Geen enkele manier van illegale games spelen op je psp is risicoloos. Je loopt onder andere het risico dat je psp "Bricked" raakt en dan kan je em verder vergelijken met een dure steen. Brick is steen.

Illegaal

Is het niet illegaal om hierover te praten op www.helpmij.nl?
Iniedergeval bedankt voor je reactie.
Ik vindt het jammer dat het niet kan. Nou ja niet kan...
Ik wil graag nog iets vragen:
Kun je demo games van Sony (officiele) hacken ofzo dat de demo eraf gaat.
Niet zo zeer dat ik het hele spel heb, maar dat iniedergeval de tijd eraf gaat.
Bedankt en goetjes...

Owja,
Wat is Homebrew?
Is het gevaarlijk?
Ik heb mijn PSP net 3 DAGEN.
Jammer... :thumb: IK WIL TE VEEL, MAAR DOE GÉÉN GEKKE DINGEN, ANDERS IS DE GARANTIE FOETSIE.
Dus nog 1 vraag:
Kan ik Youtube.nl in de browser van de psp kijken? Ik heb flash 6 en je hebt toch flash 8 nodig?:D:o:shocked:

Voor zover ik weet hebben demo's geen tijdslimiet.

Psp ombouwen betekend automatisch geen garantie meer. Maar het kan wel.

Erover praten mag, maar ik mag je geen links danwel uitleg geven over hoe je dit moet doen. En dat ben ik ook niet van plan, wil je de boel echt ombouwen dan zal je zelf op zoek moeten naar hoe dit werkt.

Homebrew zijn games of programma's gemaakt door andere mensen dan de officiele game uitgevers.

Youtube op de psp schijnt inderdaad te kunnen, maar ik weet niet precies hoe dit werkt.

Oke, ik bouw hem niet meer om!
Je bent eigenlijk gek als je dit doet. WAAROM? Zelf kopen is eerlijker en LEUKER!
Bedankt voor je reactie!
Alleen wil ik dat van youtube nog weten...

psp

hallo iemand:p
het komt er eigenlijk op neer met de eerste vraag van kelimeck.
heb een psp slim en lite.
met de firmwire 4.05.
ik wil gedownloaden spellen er op spelen.
kan iemand mij aub helpen ermee.
:rolleyes:

Bigboss heeft gelijk!
IK WIL HET OOK WETEN!
GOED ZO BIGBOSS, WE HEBBEN ALLES HETZELFDE:p

WIE KAN MIJ / ONS HELPEN? REAGEER SNEL!

om gedownloade spellen op je psp te kunnen spelen moet je psp ALTIJD zijn omgebouwd. en als je ombouwd is de garantie weg, dus ik zou het niet doen.

om gedownloade spellen op je psp te kunnen spelen moet je psp ALTIJD zijn omgebouwd. en als je ombouwd is de garantie weg, dus ik zou het niet doen.
Nee, het is niet zo slim eigenlijk. Het ombouwen is niet goed voor je PSP. De garantie is in één klap weg, zeker als het MISLUKT, wat niet vaak het geval is, maar toch...:cool:

Je zal zelf op zoek moeten naar hoe je de psp "ombouwt". Zoals gemeld in de huisregels, mogen wij daar niet mee helpen.

Oke, hartelijk dank iedereen!

Wat mij betreft discussie gesloten!

Laatst bewerkt:
Homebrew = thuis gemaakt. In dit geval spellen of software die gemaakt is door mensen die niets met Sony te maken hebben. Je kan ook geen youtube op je PSP krijgen. Er is wel een homebrew voor te krijgen om Youtube filpjes op je PSP te kijken maar daarvoor moet je jej PSP ombouwen. Het is niet zo gevaarlijk als het lijkt. Er is een heeeeele kleine kans dat je PSP kapot gaat en als die dan kapot gaat kan je hem altijd naar Sony sturen, omdat die dan toch al kapot is en zij gaan er dan echt niet naar kijken

Er is een heeeeele kleine kans dat je PSP kapot gaat en als die dan kapot gaat kan je hem altijd naar Sony sturen, omdat die dan toch al kapot is en zij gaan er dan echt niet naar kijken

Dit is niet waar, zodra je de psp "ombouwd" vervalt je garantie. Als ze vervolgens illegale firmware aantreffen, krijg je niets, nada, noppes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan