PSP geheugenkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik heb helaas geen card reader voor mijn psp geheugenkaart. Dus heb ik hem met usb aangesloten. Nu heb ik het volgende probleem:

Als ik me psp aansluit krijg ik dit bericht wat ik vaker krijg als ik een ubs apparaat aansluit:
Dit USB-apparaat kan sneller werken als u het aansluit op een snelle USB 2.0 poort.

Dat vind ik namelijk geen probleem maar nu wil de geheugen openen van me Gehuegen kaart. Ik heb al geslecteerd op me psp dat als ik me psp aansluit dat hij gelijk gaat naar geheugenkaart. Alleen als ik op deze computer klik krijg ik geen opslag. Of bijv. E:. Ik wil weten hoe ik alsnog me psp kan aansluiten en me wat op me geheugenkaart kan zetten

Ok, even voor mijn eigen duidelijkheid.

1 je hebt de psp op de usb functie gezet.
2 je hebt de kabel aangesloten aan de psp en de computer
3 je krijgt melding van usb 2.0
4 geen psp in deze computer

Klopt dit?

Geeft de computer wel aan dat hij nieuwe hardware gevonden heeft als je de psp aansluit? Zit de geheugenkaart wel in de psp?
Verschijnt de psp niet onder een andere naam, mijn verschijnt als LITA in deze computer omdat ik mijn psp zo heb genoemt.

Laatst bewerkt:
Alles klopt, de computer geeft ook niet aan dat hij een nieuwe hardware heeft gevonden !

Daarnaast heb ik nog een probleem met me psp.. ik heb namelijk geen beeld. Ik heb beeld pas als ik mijn psp uit zet een beetje op het scherm duw. en me psp weer aanzet!

Laatst bewerkt:
Hhmm, zo best kunnen dat er in je psp iets is beschadigd.

Om dat te testen kan je het beste toch proberen om een cardreader te regelen. Bij de buren ofzo en eentueel 1 kopen.

En misschien heb je ook nog een Memory stick duo adapter nodig als de cardreader daar geen poort voor heeft.

Ook kan je nog even een andere usb kabel proberen.

Op die manier weten we of het aan je psp ligt of aan het kaartje.

als je geen geheugen kaartje in je psp hebt dan vind je pc die psp ook niet omdat er geen opslag schijf in de psp bevind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan