PSP GO Explore kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esdal14

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Ik ben opzoek naar kaarten (Europa) voor de GPS module van de PSP. Ik heb nu Benelux maar aangezien ik dichtbij en veel in Duitsland zit zou ik graag kaarten voor (west) Europa erop willen hebben. Ze hebben het op andere fora (van 2 tot 4 jaar geleden) steeds over de playstation store ofzo. Ik kan hier echter niks vinden. Dus weet iemand hier waar ik deze kaarten kan kopen? Het liefst gewoon UMD (zoals bij de Benelux) Bedankt! :thumb: :D

Je kunt in de PlayStation Store komen door als je je PSP opstart 2 keer op het pijltje naar rechts drukt. (Dus van Game > Netwerk > PlayStation Network.) In dit menuutje staat duidelijk de PlayStation Store.

Zie je hem niet dan heb je waarschijnlijk een oude of illegale FirmWare versie. Als je een legale FirmWare versie hebt ga dan helemaal naar links in het menu. Je staat nu als het goed is in Instellingen met USB-verbinding geselecteerd. Druk nu op pijltje omhoog en selecteer Systeemupdate en voer dit uit. Nadat geüpdate hebt probeer dan het bovenstaande.

Oké dan probeer ik dat even. Ik kan de kaarten niet via de pc krijgen of gewoon in de winkel kopen? Hoe moet ik daar eigenlijk betalen? Want ik neem aan dat je eerst moet betalen :rolleyes:

Ik weet niet of je de kaarten in de winkel kunt kopen, je kan het natuurlijk even in een winkel vragen voor de zekerheid.

In de PlayStation Store kun je betalen met creditcard of met een PlayStation Network Card. Een PlayStation Network Card kun je in de meeste speelgoed winkels of internet winkels kopen.
Ik heb even gekeken hoe duur je uitkomt in de PlayStation Store, het kaartenpakket West-Europa kost 40 euro en heeft 3,13GB ruimte nodig van je memory stick.

Ik zou dat niet doen.

Is je PSP omgebouwd?
Dan kan je al die kaarten downloaden en op je PSP zetten + werkend krijgen ^^.

Ik had ook heel Europa gedownload maar ik had geen GPS ontvanger :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan