Psp HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenn93

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Hallo, ik had een ster in mijn psp beeldscherm dus ben hem nu aan het vervangen. Ik moest op een tutorial de knopjes losmaken en die zijn met een draadje aan iets bevestigd, nu is dat losgeschoten

Wat nu!

Mvg

Meer info is wenselijk....

Waar is het draadje los? Aan de knop of op het moederbord?

Welke tutorial heb je gebruikt? Want ik kan er niet één vinden waarin staat dat je om het scherm te vervangen ook de knoppen moet verwijderen.

Ik zie het, maar nu weet ik nog niet waar die kabel nu los is.

Zit de kabel nog vast in de psp of zit de kabel nog vast aan het balkje en niet aan de psp?

De kabel zit aan het balkje vast. het is niet gebroken alleen het is ontbonden van de psp. Het zou ergen swweer in moeten maar waar:(

Als ik die video zo bekijk, dan zou de kabel vast moeten zitten aan het balkje in het midden, ongeveer 2 cm vanaf waar het lcd scherm aan vast zit.

Dit is echter wel een gokje.

Oke aan het nieuwe scherm , hoe doe je die weer vast in de psp?

****: het geluid is nu weg en ik heb het oude scherm er in gedaan en die doet ook niks:s de knopper ook niet, hoe krijg je dat kabeltje van de knoppen in dat dinetje wat jij bedoeld

mvg

Laatst bewerkt:
Sorry, ik volg je even niet.

Wat bedoel je met "Oke aan het nieuwe scherm , hoe doe je die weer vast in de psp?" Wat zit er vast aan het nieuwe scherm? Zoals ik al zie, het was een gokje waar de kabel weer aan moet. Als het scherm daar al aan vast zit, dan moet het kabeltje van het balkje dus ergens anders.

Hoe je zo'n kabeltje weer beverstigd, ik heb werkelijk geen idee. Heb al even gezocht maar kan daar geen antwoord op vinden nog.

edit: Zou ook nog kunnen dat de kabel hierin moet. http://www.llamma.com/PSP/repair/images/complete_psp_dissassembly/011706 046.jpg

Ik heb zelf mijn psp nog nooit open gehad, vandaar dat het voor mij ook even zoeken is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan