psp joystick kapot, hoe te repareren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Mijn joystick van mij psp is kapot als ik bijv aan het racen ben wijkt mijn auto voortdurend af naar links of rechts. Ook bij andere spellen is dit.

Ik heb geen garantie meer op mijn psp want ik heb hem al een keer opengemaakt.
Weet iemand waar ik een vervangende joystick kan kopen? Inbouwen lukt zelf wel.

is 't te zien dat hij open is gemaakt? Dan kan je hem nog opsturen.
Anders gewoon nog is openmaken en de boel schoonmaken, rechtzetten. Verder kan je denk ik weinig doen zonder onderdelen.

er zit een gevoelige sticker over een schroefje heen waardoor men bij sony meteen ziet of er al mee geknutseld is.
ik heb de joystick er al eens uit gehaald en schoongemaakt enzo maar dan doet ie het 1 dag en daarna weer helemaal niet.

gewoon proberen met opsturen. heb ik ook een keer gedaan met ** (een duur apparaat;) )
die ik al open had gehaald om te kijken of ik er wat aan kon doen. Niet dus.

na het opsturen bleek dat ik gewoon een nieuwe kreeg :D (wel binnen de garantie termijn)

ja maar dan wordt de systeemsoftware ook geupgraded an dat wil ik niet om dat er dan een veel betere beveiliging op zit tegen homebrew speletjes en illegale games

ja maar dan wordt de systeemsoftware ook geupgraded an dat wil ik niet om dat er dan een veel betere beveiliging op zit tegen homebrew speletjes en illegale games

tsja, het is keuzes maken, of een kapotte psp waar je gratis games op kan spelen of je een psp die het doet waar je ook games op kan spelen :rolleyes:

op die nieuwe kan je ook illegale games opspelen.
dan moet je hem downgraden ipv upgraden.

maar daar mag ik hier denk niet verder over in gaan.dus doe ik dat ook niet.

klopt maar als ik hem opstuur naar sony zetten ze de allernieuwste erop en die is niet downgrade-able

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan