psp magic gate probleem (geheugenkaart)

Status
Niet open voor verdere reacties.

toletje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
ik kocht laats een nieuwe psp geheugenkaart van 4g sony en alles deed het goed maar 1week later stond er fout kan geheugenkaart niet lezen ga naar instellingen-systeem instellingen-psp formateren als ik dat doe geeft hij wel de geheuge aan enzo en ik kan er fotos opzetten maar geen spellen en demos hoe kan dat en als ik bij settings kijk staat er magic gate unkown :S.

wie kan mij helpen please :D:D

ik kocht laats een nieuwe psp geheugenkaart van 4g sony en alles deed het goed maar 1week later stond er fout kan geheugenkaart niet lezen ga naar instellingen-systeem instellingen-psp formateren als ik dat doe geeft hij wel de geheuge aan enzo en ik kan er fotos opzetten maar geen spellen en demos hoe kan dat en als ik bij settings kijk staat er magic gate unkown :S.

wie kan mij helpen please :D:D

Als je PSP bij de settings aangeeft Magic Gate Unknown dan is helaas je kaart defect. Heb je ook nog de oude? Probeer die eens, en formateer die ook eens......

Heb jij een normale of gedowngrade PSP?

hoebedoel je dat ik de ouwe er weer in moet doen en dan die moet formateren en dan de nieuwe er in en hopen dat hij het doet (ja ik heb hem gedowngrade)

Ook een vraagiie:D

Haaj,,Ik heb ook een vraagje,

Ik heb een mobiel samsung u600 en heb een geheugenkaart gekocht: Sandisk 2 GB

Ik probeer hem te fomarterren maar dat doet die niet ik weeet owk niet goed hoe het moet:o wil iemand my helpen:shocked:

als je je samsoung met geheugen kaart met je computer verbind dan ga je naar ,computer van ......... en dan rechter muisknop op je samsoung (verwisselbare hardeschijf) en dan formateren.

sorry voor de spelling ik ben een beetje heel erg moe.

Als je PSP bij de settings aangeeft Magic Gate Unknown dan is helaas je kaart defect. Heb je ook nog de oude? Probeer die eens, en formateer die ook eens......

Heb jij een normale of gedowngrade PSP?

Hij hoeft dan niet defect te zijn. Als er staat bij Magic gate: "Unknown" of "Not supported" is de MS (Memory Stick) fake. Fake betekend dat hij sneller stuk gaat.

Bijvoorbeeld:
Chinesen maken alles na voor 10x zo goedkoop.
Daarna verkopen ze dat.
En daarna blijkt dat hun MS fake zijn om meer geld te krijgen.

(niet alles wat je bij hun besteld is fake er zijn ook dingen die je veel beter in China kan bestellen omdat het daar gewoonweg veeel goedkoper is.)

Een fake MS kan je gebruiken voor:
Games
Muziek
Foto's
Video's

Een Fake MS kan je NIET gebruiken als:
MMS (Magic Memory Stick)

Dus met een fake MS (memory stick) kom je tog al aardig op weg alleen gaat hij dus soms raar doen bij formattering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan