PSP niet meer leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutielion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
Goedemorgen,

sinds vanochtend is mijn PSP niet meer leesbaar. Als ik de USB verbinding aanzet wordt er de drive J herkend, onder Apparaatbeheer staat de PSP alleen het volume staat op nul. Als ik J: open komt de melding dat ik een schijf of ander station moet plaatsen. Bij Schijfbeheer onder Computerbeheer staat wel alle info (vrije ruimte, FAT format etc).
Als ik de memory stick van de PSP in me cardreader doet is deze wel leesbaar, alleen het overschrijven duurt lang. De USB kabel heb ik vervangen en daar lag het ook niet aan. Een andere USB poort werkt ook niet.

Het enige wat ik heb gedaan is Spybot en al die programma's geladen gisteren, daar zou het aan kunnen liggen...

Wat moet ik doen? Ik heb op mijn werk eens handmatig de eigenschappen van de USBpoort verandert zodat deze weer een USBstick kon lezen. Het ging toen om het automatisch starten of iets dergelijks, dat was gezet op handmatig en heb ik over gezet naar automatisch. Het is precies hetzelfde probleem als hierboven maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb.

PS ik heb het opgelost, heb de drive van J in W verandert via Schijfbeheer. Geen idee waarom, maar hij werkt weer hoewel J: alleen maar door de PSP werd gebruikt. Anyway hopelijk kan ik iemand anders hiermee helpen!

GRoet,

Wouter

Laatst bewerkt:
het kan zijn dat hierdoor filters zijn aangebracht, met name in "regedit"

ga eens naar Start>Uitvoeren>regedit>ok>
in de linker rij met mapjes steeds openen van submapjes.
HKEY_Local_machine>System>Currentcontrolset>Control>Class> en dan class naar
{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318 etc, gaan en daar lower/upper filters verwijderen.

dit kan anders zijn voor vista want die kent geen "uitvoeren".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan