PSP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MustafaKilinc96

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Beste,
vorige keer was ik mijn psp aan het downgraden maar mijn psp is opeens uitgesloten. Ik probeerde het aan te doen, het kleine groen licht brandde wel aan maar het beeld kwam niet. Het licht staat 10 seconden aan en dan sluit het weer. Wat kan ik doen om mijn psp te herstellen?

Gebrickt

Eey
je psp is simpelweg gebrickt. Waarschijnlijk heb je hem met verkeerde software geprobeerd Te downgraden!
Je moet hbbn:
een pandora battery
magic memory stick
ik ga geen uitleg geven, je moet bij youtube debricken psp intikken.
Ook bij google intypen ; darkalex
als je er niet uitkomt mag je naar me mailen ;P ik weet niet of ik het hier op mijn gemakje kan uitlegGen

groetjes pro

Eey
je psp is simpelweg gebrickt. Waarschijnlijk heb je hem met verkeerde software geprobeerd Te downgraden!
Je moet hbbn:
een pandora battery
magic memory stick
ik ga geen uitleg geven, je moet bij youtube debricken psp intikken.
Ook bij google intypen ; darkalex
als je er niet uitkomt mag je naar me mailen ;P ik weet niet of ik het hier op mijn gemakje kan uitlegGen

groetjes pro

Waar kan ik een pandora battery kopen??
En moet het een Magic memory stick hebben?
Wat verschil tussen een gewone SanDisk Memory Stick Pro Duo Magic Gate en een Magic memory stick?
Ik heb deze soorten
516wdrZs1mL._SL500_AA280_.jpg
Sandisk_Gaming_Memory_Stick_Pro_Duo_2GB_Blue.gif
Zijn deze ook goed?

mvg, Mustafa Kilinç

Laatst bewerkt:
M battery

dat zijn magic gate memory sticks je moet egt magic memory stick maken met software. pandora battery kun je maken door je batterij open te snijden en een tandje wegsnijden. google op dark alex!!
groetjes andrew

dat zijn magic gate memory sticks je moet egt magic memory stick maken met software. pandora battery kun je maken door je batterij open te snijden en een tandje wegsnijden. google op dark alex!!
groetjes andrew

Stuur kéér de site van dark alex op google vind ik het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan