PSP slim and lite gedownloade games spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramhee

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
65
Hallo,

Is er een mogelijkheid om een spel te downloaden en die dan op 1 of andere manier op mijn psp te zetten, mijn psp is een PSP slim and lite piano black.

Ik heb hier al zoekwerk op gedaan maar niks werkt.

wat ik heb gedaan is een spel gedownload (GTA - liberty city stories) het is een .cso bestandje. Ik heb ook een geheugen kaart gekocht voor de psp

Moet je meer informatie ik zal je ze geven ;)

Alvast bedankt:thumb:
 
Heb zelf geen PSP maar zover ik weet moet je je PSP 'hacken' en een bepaalde firmware installeren zodat je niet ondertekende code kan uitvoeren (je spel in dit geval).
Maar als ik google kom ik echt wel wat tegen, google maar is op psp ombouwen ;)
 
Heb zelf geen PSP maar zover ik weet moet je je PSP 'hacken' en een bepaalde firmware installeren zodat je niet ondertekende code kan uitvoeren (je spel in dit geval).
Maar als ik google kom ik echt wel wat tegen, google maar is op psp ombouwen ;)

kan dit ook zonder hem om te bouwen ? :D
 
Nee helaas niet. Wat dat betreft is de Nintendo DS nog het gemakkelijkst met een Flash kaart.
 
het is idd onmogelijk om gedownde spellen op een ongehackte psp af te spelen, er zijn tientallen filmpjers hoe je dit zelf doet door een batterij op te maken. Er is ook een manier software matig maar daar heb je al een gehackte psp voor nodig. Met die psp kan je je eigen psp hacken.

moet je maar eens opzoeken :)

ps: hier heb je alvast een site met de uitleg voor alle manieren:
http://www.psp-hacks.nl/?q=Forum&c=showthread&ThreadID=520
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan