PSP Slimline Vragen......

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofyanisback

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
66
Ik heb net de psp slimline (zilver) gekocht, en ik heb verder nooit ervaring met de psp.
Dus heb ik een paar vragen....

1. Als ik mijn psp op de pc aansluit, en ik er een afbeelding in stop, en daarna haal ik de usb-kabel weg. Ga ik op me psp naar foto, en dan naar memory stick maar dan zijn er helemaal geen fotos.....

2. Als ik mijn psp op de pc aansluit, en ik er een video in stop, en daarna haal ik de usb-kabel weg. Ga ik op me psp naar videos, en dan naar memory stick maar dan zijn er helemaal geen videos.....

3.Als ik mijn psp op de pc aansluit, en ik er muziek in stop, en daarna haal ik de usb-kabel weg. Ga ik op me psp naar muziek, en dan naar memory stick maar dan zijn er helemaal geen muziek.....

4. Is het al mogelijk om versie 3.60 te dowgraden, zo niet wanneer wel?

Ik hoop dat jullie me vragen kunnen gaan beantwoorden
 
Vraag 1, 2 & 3: Als je er bestanden op zet, zet je die dan in de goede map?

Vraag 4 kan ik niet beantwoorden, daar heb ik namelijk geen verstand van.
 
Vraag 1, 2 & 3: Als je er bestanden op zet, zet je die dan in de goede map?

Vraag 4 kan ik niet beantwoorden, daar heb ik namelijk geen verstand van.

Als ik me psp aansluit, dan zie ik een map met PSP erop.... moet ik het daar in zetten of niet daar in
 
Maak eens een screenshot, dan kan ik er meer over vertellen. Graag een screenshot van de home directory van de PSP, en de map ''PSP''.

Ik heb namelijk zelf geen PSP, maar de oplossing is (bijna) altijd simpel.
 
De bestanden moeten inderdaad in de juiste mappen staan. Die verschillen per firmware, maar als ik mij niet vergis staat er in het boekje bij de psp een hoofdstuk hierover.
Daarnaast beschikt de psp zelf over een functie om de juiste mappen aan te maken als ik mij niet vergis.

Kan nu zelf even niet bij m'n psp komen, maar ik weet vrijwel zeker dat ik die mappen niet letterlijk handmatig heb gemaakt. Zoek onder de instellingen naar format memstick. Maak wel een backup als je er dingen op hebt staan want die verdwijnen tijdens de format.
 
dank je wel allemaal , het is opgelost maar ff nog een vraag...

wat betekent het map MP_Root en de map PSP

en kan je 3.60 al downgrade of nog niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan