PSP software?? pleasse Heluup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
K heb onlangs een psp aangeschaft maar k heb er geen datakabel bijgekregen. Maar die heb ik onlangs aangeschaft. Maar ls ik em aansluit op me pc geeft hij niets aan. Mijn vraag is dus heb ik er software voor nodig om muziek over te kunnen brengen naar me psp!!

Kan iemand mij vraag beantwoorden aub

alvast bedankt

je moet wel in je psp de optie usb aanzetten.
anders doet hij het niet.

het kan ook dat je een erg oude pc hebt :D wij hebben nog een oude pentium 2 en daar kun je hem niet opaansluiten

oke ik vertel het
als je joun psp hebt aangsloten op de pc doeje joun psp aan en gaa je naar instellingen dan zoek je een tekst usb verbinding klik erop en klaar ben je:D :thumb:

oke ik vertel het
als je joun psp hebt aangsloten op de pc doeje joun psp aan en gaa je naar instellingen dan zoek je een tekst usb verbinding klik erop en klaar ben je:D :thumb:

Grappig, geen breezer taal alsjeblieft, ABN leest wat fijner.

Misschien op deze manier.
Als je in het hoofdmenu van de PSP zit ga je naar het eerste menu, die selecteer je.
Je scrollt helemaal naar boven waarin op een gegeven moment USB *** staat. Die selecteer je, vanaf dat moment heeft de psp verbinding met de PC. Let wel, bovenstaande is uit mijn blote hoofd (ben op werk en niet thuis met de pispy), dus de tekst kan hier en daar afwijken.

Topic is 7 maand oud en van de topicstarter hebben we nooit meer wat gehoord in dit topic.

Kan daarom wel op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan