PSP speelt gedownloade games niet af..

Status
Niet open voor verdere reacties.

geenidee

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Voor mijn Psp heb ik een aantal spellen gedownload m.b.v. torrentz. Nu zet ik die in de ISO map op mijn geheugenkaartje en dan wil ik gaan spelen.
ik selecteer het spel (in dit geval: Fifa 08), de psp gaat laden, ik krijg de vraag of ik automatisch opslaan wil instellen, ik selecteer ja, nu komt de vraag of ik dat zeker weet, ik selecteer weer ja, dan komt er een halve seconde een loading plaatje van fifa in beeld, de psp geeft een zwart beeld en zet zichzelf uit..

nu heb ik al meerdere spellen geprobeerd maar eigenlijk is het bij elk spel hetzelde probleem.

Wat doe ik verkeerd?

Dit werk alleen op bepaalde psp's en bij bepaalde versies van de software.

En die bepaalde psp's zijn dacht ik de omgebouwde/gedowngrade. Mensen doen dit voor *knip*.

Laatst bewerkt door een moderator:
En die bepaalde psp's zijn dacht ik de omgebouwde/gedowngrade. Mensen doen dit voor *knip*.
Link verwijderd, het is in Nederland nog steeds niet toegestaan om consoles en dergelijken aan te passen.

Mijn psp is er een van de oude stempel en heeft de goede firmware om dit mogelijk te maken. Het is al eerder gelukt maar toen deed iemand anders het voor me. Ik wil het graag zelf doen..

alvast bedankt voor de snelle reacties i.i.g.

Dan zul je toch zelf op zoek moeten, want het is een illegale bezigheid en daarmee mogen we je hier niet helpen.

Google vind echter genoeg over dit onderwerp om het zelf op te zoeken.

Als ik het goed heb moet je hem om laten bouwen en vervalt de garantie

Laatst bewerkt:
Dan zul je toch zelf op zoek moeten, want het is een illegale bezigheid en daarmee mogen we je hier niet helpen.

Google vind echter genoeg over dit onderwerp om het zelf op te zoeken.

Daar was ik niet van op de hoogte. Ik zl eens gaan zoeken dan. Toch bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan