PSP tikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silpher

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Ik heb m'n PSP vrij nieuw, maar als ik Tekken en MediEvil speel (bij Monster Hunter Freedom Unite heb ik er geen last van), gaat mijn PSP zoemen, het normale gelaad, en daarna enorm tikken. Het laden duurt ook langer dan toen ik hem pas had wat 2 dagen geleden is. Het tikken is luid en zelfs heel er voelbaar, het lijkt als iets vastzit en tegen iets aan tikt,
weet iemand wat het probleem is?:eek:

ik heb dat probleem ook gehad. heb je toevallig monster hunter op je memory stick staan want het kan eraan liggen dat de umd drive klep niet goed afsluit. zoja moet je hem opsturen en krijg je een nieuwe.

ps ik weet niet of dit bericht nog ontvangen word.

ik heb dat probleem ook gehad. heb je toevallig monster hunter op je memory stick staan want het kan eraan liggen dat de umd drive klep niet goed afsluit. zoja moet je hem opsturen en krijg je een nieuwe.

ps ik weet niet of dit bericht nog ontvangen word.
Ja het probleem is op een rare manier opgelost. Ik heb hem laten vallen en sinds dien hoor ik het getik niet meer.
Tog bedankt!:thumb:

Ja het probleem is op een rare manier opgelost. Ik heb hem laten vallen en sinds dien hoor ik het getik niet meer.
Tog bedankt!:thumb:

nou goeie manier om je probleem op te lossen:p maar als je nog garantie hebt kun je bij de winkel waar je hem hebt gehaald hem inleveren en krijg je 2 dagen later een nieuwe psp 3000 terug:D heb er namelijk ervaring mee:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan