Psp Updaten Help Aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Ik heb psp versie 2,71 ik zou die graag updaten naar de nieuwste versie is dat mogelijk...:o

Eerst was mijn Sftware Vrsie van mijn PSP 2.0 dan heeft mijn vriend upgrade gedaan naar 2.71 (die is niet meer in belgie die woont in Fankrijk anders zou ik hem terug vraagen) en nu wil ik graag Upgrade doen naar de nieuwste versie of nieuwere versie die veel leukere designe heeft ofzoiets...ik heb echt hulp nodig...
Alvast danku om te helpen.

Laatst bewerkt:
Jazeker, hier kan je de update ook halen.

Zorg wel dat je PSP volledig is opgeladen en dat je de adapter in het stopcontact hebt zitten. http://nl.playstation.com/help-support/psp/guides/detail/item53938/Nu-downloaden/ Gebruiksaanwijzingen zijn aanwezig op de site.

Je moet op je memstick een map aanmaken met de naam UPDATE. Deze map maakt je zelf aan en staat in de map PSP->GAME -> (hier maak je de map UPDATE aan)

Kaart terug in de psp en dan naar game gaan, daaronder zal de update worden weergegeven en kan je deze installeren.

dat is gelukt maar kan ik de menu designe niet verandere dat mijn menu er anders zou uitzien:o...? is dat mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan