PSP/Xbox 360 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo allemaal

Ik zat te twijvelen om me psp en me xbox360 te laten kraken en dan gewoon die games downloaden

A:IS dit mogelijk
b:Heb ik nog garantie
c:Hoe werkt dit allemaal
d:Is dit duur om dit te doen ?
f:Is mogelik sd kaartjeof zo ?(PSP) Dan ?

Kan iemand dit mij goed duidelijk maken ieder geval bedankt:thumb:

MVG Gidion

A : kan zeker , zowel de PSP en de 360 zijn te kraken ( om te bouwen ) dit gebeurt met een aanpassing in de Firmware. voor de psp de systeem FW, en voor de xbox de DvdDrive FW.
Als je het nieuwste type psp ( 3000) hebt of een van de nieuwste moederboarden ( weet niet precies hoe deze heet ) is hij nog niet te hacken. PSP 1000 en oudere modellen PSP 2000 wel

B: Voor je PSP heb je geen garantie meer bij sony als je hem laat ombouwen, je kan wel de FW terug zetten naar origineel waardoor sony er niet achter komt. de psp hoeft immers niet open. Bij je 360 heb je in principe geen garantie meer als je hem laat ombouwen. maar als je hem opstuurt naar Microsoft voor reparatie kijken ze hier wel eens overheen. Xbox moet deels wel open worden gemaakt om de dvd drive eruit te halen.

C: PSP firmware word gehackt door middel van een Pandora Batterij + MagicMemoryStick en de CFW ( CustomFirmware ) word erop gezet.
bij de Xbox word je DvdDrive Geflasht waardoor je Backups kan spelen, hoe dit precies in z'n werking gaat weet ik niet, zelf ook nooit gedaan.

D: Voor de PSP is het vrij goedkoop. tegenwoordig zijn er mensen die het doen voor 10 a 15 euro. daarbij moet je nog wel een memorystick kopen om je games op te zetten, 4 gig heb ik zelf voor 12 euro op de kop weten te tikken, tegenwoordig kost hij iets van 20 in de winkels.
Xbox kost wat duurder. ombouw kost tussen de 30 en de 50 euro. als je een Lite-on drive hebt ( modelen die gemaakt zijn na november 2008 volgensmij ) zijn duurder, heb mijne laten doen voor 40 euro. daarbij komt nog kijken dat je DVDtjes moet kopen om de games op te branden ( games zijn ong. 7 gig. dus als je kleine schijf heb moet je ook nog meer geheugen kopen )
DVDtjes moeten Dual Layer zijn . beste zijn van het merk Verbatim ong. 25 euro voor 10 dvdtjes. natuurlijk moet je dan ook een DualLayer brander hebben. beste is een Pioneer. ongeveer 35 euro. is totaal ( met tien games ) ongeveer 100 euro's.

E: Vind ik raar dat je van D naar F gaat :p foutje kan :thumb:

F: snap je vraag niet. ? je kan normaal toch al een memorystick in je psp douwen.

G: eigen toevoeging. Je Kan Alles Vinden Op Google.nl ( maar ik had niets te doen naar Champions ( schande dat MU verloren heeft ) dus ik leg het je uit )

nog vragen ? ik hoor het wel
ow en p.s. www.xboxforum.nl is een geweldige site

Graag gedaan hoor :D

F, je kan via speciale firmware op je sd kaartje hem 'ombouwen' ja...

DAN.... moet je ff op google zoeken naar custom firemware voor psp... pak een willekeurige site (lees: torrent) en je vind ze...

-EDIT- @ Lilmicstar -> ja echt he, man u is hele CL al beter, en nu in finale verliezen ze van een ploeg die door een mazzeltje in de finale stond :@! weg 10 euro :P

Laatst bewerkt:
-EDIT- @ Lilmicstar -> ja echt he, man u is hele CL al beter, en nu in finale verliezen ze van een ploeg die door een mazzeltje in de finale stond :@! weg 10 euro :P

FF of topic : Ja, ManU was beter, speelde veel lekkerder , maar in de finale werden ze waarschijnlijk een beetje nerveus door de grote verhalen rondom barca ,terwijl ze ze makelijk konden hebben. Bovendien gunde ik het barca niet, ten 1 omdat ze al 2 prijzen hebben. ten 2de omdat ik een Die-Hard Real supporter ben, zelfs na de 6-2 :p ,

ik ben een die hard man u supporter :P zelfs na de 2-0, maar ze speelde zo slecht die finale... echt drama,... naja heb slechts 10 euro verloren :P...

Ik zou PSP ombouwen, met xbox kan je namelijk niet meer veilig online

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan