psp

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

ik weet niet of mijn vraag hier goed staat.
ik heb sinds kort een psp.
met firmwire 1.5 en daar kan je spellen voor downloaden maar weet niet waar wie kan mij vertellen waar ik die vanaf ken halen?

:thumb:

Er mogen geen sites gegeven worden waar dat vandaan gehaald kan worden

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

firmware is niet illigaal en het bevat ook geen serials of cracks
je kan het meestal van de site afhalen van de leverancier in dit geval sony

Maar hij wil geen firmware downloaden maar games en dat is wel tegen de huisregels

Je kan ook op google zoeken naar PSP demo's of PSP demosoftware o.i.d.

Daar kan je volgens mij wel demo spellen downloaden en erop zetten.. als het bevalt kan je hem dan kopen.

Illegale spellen doen we hier idd niet aan.

Geplaatst door m@rio
Maar hij wil geen firmware downloaden maar games en dat is wel tegen de huisregels

Er zijn voor de PSP zat Homebrew games te downloaden die zijn opensource dus niet Ilegaal.
Dat je dan ook geripte games kan spelen is een bijkomstigheid,maar de trend die je nu ziet is dat de meeste mensen downgraden voor de Homebrew applicaties om meer uit je PSP te kunnen halen zoals een een complete PDA er van maken.

Vergeet alleen niet dat je gerantie vervalt na een downgrade.

Ik weet dat er een groot grijs vlak is ontstaan nu en zeker op forums en misschien is het dan ook makkelijk dit op te nemen de huisregels.

In mindere mate kwam je dit ook al tegen met de xbox en de ps2 dat er opensource applicaties en games er voor zijn .

Om de psp site zelf kan hij tog gewoon demo's downlaoden!

Topic is bijna 1.5 jaar oud en dus niet meer actueel. Niet nodig om die omhoog te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan