Psp

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinbeback

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
het is mischien heel dom maar ik wil graag weten wat voor versie ik heb vvan de psp want ik wil hem graag cracken zodat ik van die kleine spellen van de gameboy er op kan zetten :P

Greetz
ED

Re

Heey,

Ik heb zelf ook ene gecrackte psp je kan je systeem informatie vinden als je je psp opstart
naar systeem isntellingen gaan en dan naar onder naar systeem informatie.

Succes met het cracke.

Needforspeed:evil:

ik heb versie 3.72
dat wist is maar meestal staat er bij die versie's om te cracken ook nog wat achter zoals:
HX-1 wat houd dat allemaal in want ik wil me psp nmiet verklooten en zo'n unbricker maakt t er vast niet beter op :S

Heey,

Deze tut klopt niet sorry.
maar zoals ik zei ik weet niet een vriend van mij heeft mijne gekrackt ik ga zo naar hem toe dus ik zal de link van de site wel naar je stuuren.

Needforspeed

Laatst bewerkt:
dankje btw over een kwatier verloopt ons internet ( zit op een camping) ik kom zondag middag thuis dus als het niet meer lukt lees ik het zondag

Heey

Heey,

Is goed ik stuur hem wel via een prive bericht en post hem ook ff voor je.

Needforspeed

nog 1 vraagje:o
ik heb zelf ook al op wat topics zitten lezen maar heel veel zeggen dat je eerst een pandora battery nodig hebt om hem te downgraden en sommigen zeggen dat je eerst moet downgraden voor een pandore wtf Q@W#Q$ daar snap ik dus helemaal niks meer van

Heey,

Ik weet niet maar ik gebruik zelf gewoon die battery die ik bij de psp heb gehad..
dus je hebt helemaal geen pandora batter nodig ofzo..
ik gebruik gewoon sony battery pack 3.6v 1200mAh
die zit standaart bij je psp

Needforspeed

maar op wat voor versie draaide jij hem toen daar gaat me internet by

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan