PST bestand herstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik kreeg hier een computer ter reparatie, die niet meer wilde doorstarten. Eerst heb ik de harde schijf uitgebouwd en op virussen getest. Een mogelijk foute herkenning verwijderd. Schijfcontrole vindt verder geen fouten. Geheugen getest is goed. Vervolgens heb ik de computer teruggezet naar een tijdpunt toen die nog doorstarte. Dat is gelukt.

Maar nu blijkt bij Outlook het pst bestand zoek te zijn, en hij kan geen mail meer op de computer vinden.

De computer start nu wel, maar is niet echt stabiel.

Is het nuttig om nu nog een keer Windows 7 overheen te installeren, en pas erna te proberen Outlook te herstellen, of moet ik eerst Outlook herstellen en mag pas erna Windows opnieuw installeren?

Ik zou eerst maar die pst zoeken, staat mogelijk in een verborgen map, dus eerst in Verkenner bij de opties "verborgen bestanden" zichtbaar maken.
Dan nog niet... ?
Dan zou ik die schijf in een andere pc hangen en recovery software gebruiken om hem te vinden. Tips genoeg op het forum oa GetDataBack.
Zeker NIET verder draaien en al helemaal NIET herinstalleren dan wordt de kans dat de recovery software de pst terug vindt alleen maar kleiner..

PS: anders de backup vd pst terug zetten...

Vandaag ben ik aan de computer gezeten: de harde schijf is met 45% gefragmenteerd. Dat zal verklaren waarom de computer niet fatsoenlijk kan afsluiten en misschien ook verklaren waarom de computer de pst bestand niet meer kan vinden. Op de harde schijf staan 2 pst bestanden, dus er is nog hoop. In feite heeft de computer 6 jaar zonder defragmentatie gedraaid. Bedankt voor het meedenken!

Ik vond een pst bestand, maar Outlook werkt nog steeds niet. Gezien dat Windows steedsd slechter werkt heb ik geadviseert om een nieuw computer te kopen. Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan