.PST bestand importeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Ik heb de computer van een vriendin opnieuw geïnstalleerd. Alvorens alles te verwijderen heb ik haar berichten in Outlook Express 6 dmv een .PST-bestand geëxporteerd. Nu alles opnieuw is geïnstalleerd krijg ik het echter niet meer geïmporteerd. Ik heb zowel Outlook Express als Outlook (2002) geïnstalleerd. Als ik het probeer te importeren in Outlook krijg ik melding dat het bestand "niet compatibel is met deze versie van de informatieservice voor persoonlijke mappen". Wat kan ik het beste doen? Het maakt mij niet uit in welke mailprogramma de berichten weer terug komen...

Hoi,

Het bestandsformaat PST heeft niks met Outlook Express te maken maar met Outlook uit het MsOffice-pakket.

OE plaatst een aantal gegevensbestanden in een map op de harde schijf. Voor alle data(-mappen) in Outlook wordt één bestand gebruikt, met standaard de naam OUTLOOK.PST.
Je kunt dat bestand dus niet gebruiken voor het importeren van gegevens in OE.

Dus wat je beweert over dat exporteren kán eenvoudigweg niet kloppen.

Ik zit nu zelf ook te twijfelen wat ik gedaan heb... Ik zie inderdaad dat het niet mogelijk is om een PST-bestand uit OE te krijgen. Feit is dat ik hier een PST-bestand heb van ongeveer 16 MB. Hoe zou ik dan kunnen zien wat hierin zit? Verder heb ik alles gewist, dus dit is het enige wat ik nog heb....

Hoi,

Het Pst-bestand is alleen in te lezen in een versie van Outlook, waar dan ook.

1. Je start Outlook
2. Menu: Bestand > Openen > Outlook gegevensbestand (bladeren naar het bestand)

De kans is groot dat je de melding krijgt omdat het pst-bestand in een eerdere of latere versie van Outlook geprobeerd wordt te importeren dan de oorspronkelijke versie waarin het werd gebruikt.

Ik krijg inderdaad een melding dat het bestand "niet compatibel is met deze versie van de informatieservice voor persoonlijke mappen". Kan ik daar nog wat aan doen om het toch in te kunnen lezen?

Ik krijg inderdaad een melding dat het bestand "niet compatibel is met deze versie van de informatieservice voor persoonlijke mappen". Kan ik daar nog wat aan doen om het toch in te kunnen lezen?

Zou het zo kunnen zijn dat de PST die jij geexporteerd hebt uit een hogere versie van Outllook dan Outlook 2002 (dus vanaf outlook 2003 en hoger)?

Wat kun je het beste doen?

Installeer eens outlook 2007? (outlook 2010 kan ook als je die al hebt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan