pst-bestand outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

brejen

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Mijn outlookpst-bestand op de c-schijf is 857.105 kb groot.
Wanneer ik in outlook dit bestand raadpleeg en via eigenschappen de mapgrootte bekijk, dan vind ik maar 14.681 kb.
Hoe kan ik de totale grootte van mijn pst bestand verkleinen naar die 14.681 kb.
Of zit er nog ergens iets opgeslagen wat niet direct zichtbaar is?
Zoja, hoe kan dit zichtbaar gemaakt worden en event. verwijderd?

Bij de eigenschappen kiezen voor 'comprimeren'. Dit duurt even maar daarna heb je een klein bestandje :).

Groter dan de totale som van alle mappen?
(inclusief prullenbak, verzonden items, etc..).

Comprimeren in Outlook zelf he, niet in Windows verkenner.

ja, het bestand is VEEL groter dan de som van de mappen die er in zitten. Ik weet niet hoe die grootte te verklaren is.
ik heb zowel in outlook als in windows geprobeerd om te comprimeren maar ... er verandert niets.

Even voor de duidelijkheid; Windows comprimeren moet je van af blijven.

Hoe lang duurde het comprimeren in Outlook?

Hooguit een paar minuutjes. De file bleef evengroot. Eigenlijk is alles gebleven zoals het was.

Dat is erg raar.. De file zou zeker kleiner moeten worden. Ik vermoed (no offense) dat je toch ergens verkeerd kijkt of iets over het hoofd ziet. Outlook is niet te makelijk ingedeeld. Van afstand is dat lastig in te schatten.

Mijn outlookpst-bestand op de c-schijf is 857.105 kb groot.
Wanneer ik in outlook dit bestand raadpleeg en via eigenschappen de mapgrootte bekijk, dan vind ik maar 14.681 kb.
Hoe kan ik de totale grootte van mijn pst bestand verkleinen naar die 14.681 kb.
Of zit er nog ergens iets opgeslagen wat niet direct zichtbaar is?
Zoja, hoe kan dit zichtbaar gemaakt worden en event. verwijderd?

Sorry dat ik even "inbreek".......:D

@Valijn:
Ik heb jouw optie in de bijlage geprobeerd en heeft voor mij niet het gewenste resultaat..:confused:
Het bestand is wel iets kleiner geworden: 19000 kb --> 17000 kb, maar M.Outlook is nog steeds traag......
Hebbi nog een ander id ?

PS de links werken niet (meer) !

@brejen:
Is het bij jou reeds opgelost?
En zo ja: hoe dan ?

@XP_PC
Hier ben ik dus......;)

Laat het ons weten......:)

Groet

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.